آموزش تبدیل عکس به pdf در اندروید با اپلیکیشن IMG2PDF

آموزش تبدیل عکس به pdf در اندروید با اپلیکیشن IMG2PDF

تبدیل عکس به pdf در اندروید

یکی از مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان در دوران کرونا برای تحصیل کاهش حجم و کیفیت تصاویر هنگام ارسال از طریق شبکه‌های اجتماعی است و همچنین مشکل دیگر چند برگ بودن پاسخ سوالات است که ممکن است پاسخنامه دانشجو یا دانش‌آموز گم شود ، به همین دلیل دبیران و استادان دانشگاه و مدارس درخواست فایل PDF پاسخنامه را می‌کنند که ما در این ویدئو به شما آموزش تبدیل عکس به PDF را در گوشی‌های اندروید آموزش می‌دهیم ، اپلیکیشن آموزش داده شده در این ویدئو اپلیکیشن IMG2PDF می‌باشد که در گوگل‌پلی دارای ۱۰ میلیون نصب فعال و امتیاز ۴٫۴ از ۵ است و یک اپلیکیشن خوب و پرسرعت با امکانات فشرده‌سازی و رمز گذاری روی PDF است .

پی دی اف محبوب‌ترین و پرکاربردترین فرمت داکیومنت است ، که بر خلاف فایل ورد ایجاد شده توسط آفیس ورد در تمام سیستم‌عامل‌ها یکسان نمایش داده می‌شود و اغلب دوستانی که قصد تبدیل دسته‌ای تصویر به پی دی اف را دارند نیز به همین علت این کار را انجام می‌دهند.

اگر میخواهید در PC فایل‌های PDF خود را ویرایش کنید مقاله زیر را بخوانید

ویرایش فایل Pdf در PC

تبدیل همه فرمت‌ها به پی دی اف

مراحل تبدیل تبدیل عکس به pdf در اندروید

  1. ابتدا وارد برنامه شوید

 

آموزش تبدیل عکس به pdf در اندروید با اپلیکیشن IMG2PDF
آموزش تبدیل عکس به pdf در اندروید با اپلیکیشن IMG2PDF

۲٫روی تصویر گالری کلیک کنید تا وارد گالری برای انتخاب تصاویر برای تبدیل به پی دی اف شوید ، تصاویر را به ترتیب انتخاب کنید تا در شماره گذاری دچار مشکل نشوید

 

انتخاب تصاویر از گالری موبایل
انتخاب تصاویر از گالری موبایل

۳٫پس از انتخاب تصاویر روی دکمه CONVERT TO PDF کلیک کنید.سپس وارد صفحه زیر خواهید شد که در آن می‌توانید نام فایل خود را انتخاب کنید و آن را به دلخواه عوض کنید.

تغییر و انتخاب نام فایل PDF پس از تبدیل
تغییر و انتخاب نام فایل PDF پس از تبدیل

۴٫کمی اسکرول به پایین کنید حالا می‌توانید حجم فایل PDF ساخته شده را کنترل فشرده کنید و حجم فایل پی دی اف را کم و زیاد کنید که کیفیت تصاویر را کم و زیاد می‌کند ، از کم کردن حجم زیاد خودداری کنید تا کیفیت خوبی داشته باشید.

تنظیمات فایل پی دی اف خروجی - فشرده سازی PDF
تنظیمات فایل پی دی اف خروجی – فشرده سازی PDF

۵٫کمی اسکرول کنید تا گزینه‌های حاشیه سفید و رمز گذاری را فعال یا غیر فعال کنید ، همچنین در این تنظیمات می‌توانید جهت عمودی و افقی بودن را تعیین کنید یا بر روی خودکار قرار دهید . سپس روی OK بزنید تا تبدیل آغاز شود ، زمان تبدیل بسته به نوع گوشی شما و تعداد و حجم تصاویر متفاوت است .

۶٫در انتها پس از پایان عملیات تبدیل عکس به PDF در اندروید، تصویر زیر را خواهید دید که می‌توانید آن را بازکنید و یا به اشتراک بگذارید. موفق باشید .

پایان عملیات تبدیل عکس به PDF در اندروید
پایان عملیات تبدیل عکس به PDF در اندروید

نظرات کاربران درباره نرم افزار تبدیل عکس به پی دی اف اندروید IMG2PDF

سعی کردیم در این آموزش بهترین نرم‌افزار را به شما معرفی کنیم که می‌توانید نظرات برخی کاربران فارسی زبان را ببینید ، البته تعداد نصب بالا و امتیاز ۴٫۴ خود تضمین کننده کیفیت این اپلیکیشن است .

نظرات کاربران درباره نرم افزار تبدیل عکس به پی دی اف اندروید
نظرات کاربران درباره نرم افزار تبدیل عکس به پی دی اف اندروید

تبدیل دسته ای عکس به پی دی اف

تبدیل چند عکس به پی دی اف در گوشی از دسته مشکلاتی است که دانشجویان و دانش‌آموزان هنگام تحصیل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند اما با کمک نرم افزاری که معرفی کردیم در گوشی موبایل اندروید خود به راحتی و در عرض کمتر از یک دقیقه و حتی چند ثانیه می‌توانید تصاویر خود را به pdf تبدیل کنید و آن را به اشتراک بگذارید ، حتی امکان کم کردن حجم فایل نهایی و پسورد گذاری هم از قابلیت‌های این نرم افزار اندرویدی است.

 PDF چیست؟

فایل PDF در واقع فایل‌هایی با پسوند pdf هستند که بیشتر برای پرینت و مطالعه متن و تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرد ، پی دی اف از جمله فرمت‌های محبوب کتاب‌های الکترونیک است قابلیت اجرا در گوشی و کامپیوتر را دارد و البته از ویژگی‌های خوب این نوع داکیومنت این است که فونت‌ها ، قالب و ساختار در صفحه‌های مختلف به هم نمی‌ریزد .

Portable Document Format یا به اختصار PDF توسط کمپانی بزرگ ادوبی در سال ۱۹۹۰ منتشر شد ، ساخت و انتشار این ابزار به ۲ دلیل بود :

  • اولین دلیل نیاز نرم‌افزاری بود تا در پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف مثل ویندوز و غیره توسط نرم‌افزارهای ساده‌ای اجرا شود که امروز آن را با نام PDF Reader‌ می‌شناسیم.
  • دومین دلیل نیز رفع کردن مشکل به هم ریختگی فونت و ساختار صفحات است که امروز هم در نرم افزار آفیس ورد وجود دارد و حل نشده است اما در PDF این مشکل وجود ندارد.

در واقع محبوب پی دی اف هم بخاطر وجود همین دو ویژگی است ، به همین دلیل نیز ما آموزش تبدیل عکس به PDF در اندروید را آموزش دادیم تا بتوانید از این فرمت محبوب به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید

پاسخ دهید