آموزش ساخت فایل PDF از اسناد (عکس ،ورد ،صفحات وب ،متن و…)

آموزش تبدیل اسناد مانند ورد،عکس،صفحات وب به فایل PDF
به این مطلب امتیاز دهید

آموزش ویدئویی ساخت فایل PDF

حتما برای شما هم پیش اومده که بخواین از یک سری فایل یا اسناد مثل عکس ،ورد ،صفحات وب ،متن و بجای پرینت گرفتن فایل PDF بسازید یا به عبارت بهتر بخواهید فرمت های دیگر را به پی دی اف تبدیل کنید ، برای این کار توی PC می تونید از نرم افزار SoftWare 602 Print2PDF استفاده کنید که کاربردش همینه یعنی ساخت فایل PDF که نحوه انجام این کار رو براتون توی ویدئو زیر آموزش دادم.

آنچه در آموزش ساخت فایل pdf میبینید

کاری که این نرم افزار انجام میده در واقع این هست که داخل سیستم شما یک پرینتر مجازی تعریف میکنه و شما وقتی در قسمت انتخاب نام پرینتر ، اسم SoftWare 602 Print2PDF را انتخاب می کنید بجای پرینت کاغذ خروجی pdf به شما می دهد تا بتوانید این فایل رو ذخیره کنید و یا در سایت ها و جاهای دیگه به راحتی به اشتراک بگذارید.

البته کاربرد دیگه ای هم در این نرم افزار وجود داره که در واقع یجور دور زدنه ! مثلا زمانی که ویرایش یک فایل بسته شده شما می تونید از اون فایل پرینت تهیه کنید و فایل pdf خروجی رو ویرایش کنین ، به همین آسونی ، یعنی اگه فایل pdf شما رمز داشت می تونید با استفاده از گوگل کروم باز کنین فایل رو ازش پرینت بگیرین و در فایل خروجی دیگه از شما رمز نمیخواد و به راحتی می تونید به ویرایش فایل pdf بپردازید و هر اصلاح و تغییری که مدنظرتونه رو روی این فایل اعمال کنین.

این روش یک روش مناسب و کاربردی برای دبیران و معلمان عزیزه.

همچنین می‌توانید در بهترین سایت همکاری در فروش فایل ، انواع فایل‌های قابل دانلود را به فروش برسانید.

فایل pdf از جمله فایل‌هایی است که می‌توانید آن را دراینترنت بفروشید و از آن کسب در آمد کنید ، کتافایل یکی بهترین راه‌های ایجاد فروشگاه اینترنتی برای محصولات دانلودی همانند pdf است ، پس همین امروز فروشگاه خود را راه اندازی کنید و اگر اطلاعاتی راجب این موضوع ندارید و می‌خواهید اطلاعات جامعی راجب آن کسب کنید توضیحات مقاله زیر را مشاهده و مطالعه کنید :

کسب در آمد اینترنتی با همکاری در فروش فایل

خلاصه کلام

با این نرم افزار که بهتون در آموزش ساخت فایل PDF از اسناد گفتیم می توانید هر نوع فایل قابل پرینتی را به pdf تبدیل کنید.

پاسخ دهید