جزوه طراحی آموزشی دانشگاه فرهنگیان

<span>جزوه طراحی آموزشی دانشگاه فرهنگیان</span>

دسته بندی:

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
10000 تومان – خرید

جزوه کامل طراحی واحد یادگیری قابل استفاده برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

طراحی آموزشی رامی‌توان یکی از فعالیت‌های بسیار حساس و مهم یک دبیر یا دانشجو معلم در رابطه با مهارتهای پیش از تدریس دانست ، جزوه‌ای که ما در کتافایل آماده کرده‌ایم یک جزوه پی دی اف کامل از طراحی واحد یادگیری است که شما عزیزان می‌توانید از آن استفاده کنید ، در ادامه توضیحات کاملتری راجب طراحی آموزشی ارائه کرده‌ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.

طراحی آموزشی را به صورت تهیه نقشه های مشخص در زمینه چگونگی رسیدن به هدف‌هایی آموزشی تعریف کرده اند . فردانش (۱۳۷۴) به نقل از لشین و دیگران می نویسد که هرگاه برای رسیدن به یک سلسله از معرفتها و مهارتها به عنوان هدفهای آموزشی ، مجموعه ای از فعالیتها و روشهای آموزشی ، قبل از تحقق آموزش پیش بینی و تنظیم گردد ، در واقع می توان گفت که طراحی آموزشی انجام شده است . دوستان عزیز در صورت داشتن هر سوالی تماس بگیرید.

به عبارت دیگر طراحی آموزشی نوعی پیش بینی و یا تجویز روش های صحیح آموزشی به منظور رسیدن به تغییرات مورد نظر دانست که در دانش ، مهارت ، عواطف و رفتار دانش آموزان تاثیر بهتری می‌گذارد و راندمان آموزشی را افزایش می‌دهد .

اصولا معلمین عزیز ، مسئول طراحی و برنامه ریزی فعالیت‌هایی می باشند که می خواهند در کلاس درس اتفاق افتد ، اگر دانشجو دانشگاه فرهنگیان هستید این فایل بدردتان خواهد خورد.

دانلود کارنمای معلمی

جزوه کامل طراحی واحد یادگیری شامل موارد زیر است :

  • فصل اول: رویکردهای یادگیری و طراحی آموزشی
  • فصل دوم : الگوهای طراحی آموزشی
  • فصل سوم : طراحی واحد یادگیری که شامل :
    الف: تعریف طراحی یادگیری
    ب: سناریوی یادگیری و نمونه فرم سناریوی یادگیری
    ج: تعریف واحد یادگیری و چرایی طراحی واحد یادگیری
    د: تفاوت طراحی واحد یادگیری و طرح درس
    و : قسمت مهم این جزوه شامل هشت مرحله طراحی واحد یادگیری است.

لیست کامل دانشگاه‌های فرهنگیان کشور

طراحی واحد یادگیری شامل هشت مرحله بررسی و تشخیص نیاز ، ایده کلیدی ، انتخاب اهداف و شایستگی ها ، انتخاب محتوای آموزشی مناسب ، سازماندهی فعالیت های یادگیری ، تعیین سطوح شایستگی مورد انتظار ، تعیین تکلیف جبرانی ، فوق برنامه و مکمل ، ارزشیابی و اصلاح واحد یادگیری می باشد. در ادامه هر مرحله از مراحل هشت گانه طراحی واحد یادگیری دردوقسمت تئوری و عملی توضیح داده شده است. در قسمت “آنچه باید بیاموزید” محتوای مورد نیاز طراح و در قسمت ” آنچه باید انجام دهید” روش انجام کار همراه با مثال توضیح داده شده است.

5/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات54
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید