کتاب صوتی مدیریت درونی برای رسیدن به بهترین نتیجه برایان تریسی

<span>کتاب صوتی مدیریت درونی برای رسیدن به بهترین نتیجه برایان تریسی</span>

دسته بندی: دانلود کتاب صوتی

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

10000 تومان – خرید

دانلود کتاب صوتی mp3 مدیریت درونی برای رسیدن به بهترین نتیجه برایان تریسی

موفقیت و رسیدن به درجات اقتصادی و مالی بالا خواسته تمام انسان‌ها است ، برایان تریسی از جمله افراد موفق در حوضه تدریس و آموزش ویدئو‌های انگیزشی است که «کتاب صوتی مدیریت درونی» از جمله این آموزش‌ها است ، همه چیز از درون ما انسان‌ها بیرون می‌آید ، تا ما نتوانیم درون خود رو مدیریت کنیم در بیرون به موفقیتی نخواهیم رسید ، در واقع می توان گفت همه چیز از درون ما شروع می‌شود :

در واقع زندگی یعنی تصورات ما از آن ، به عبارت دیگر زندگی در اصل چیزی است که ما در ذهن خود از آن ساخته ایم .بزرگ‌ترین مردان و زنان تاریخ بشریت، بزرگ‌ترین داشنمندان،بزرگ‌ترین پزشکان، بزرگ‌ترین فیلسوف‌ها،بزرگ‌ترین نویسنده‌ها و شاعران و هر کسی که در حوضه فعالیت خود بزرگ و مشهور شده است شاگردان این مفهوم هستند ، یعنی تعریف آنها از زندگی همان چیزی است که در ابتدا گفتیم . شما همان شخصی می‌شوید که اکثر اوقات به آن فکر می‌کنید!

زندگی یعنی تفکر ما از زندگی

براساس این قانون زندگی ما همان چیزی خواهد شد که در ذهن خود به آن فکر می‌کنیم ، حال اگر بتوانیم ذهنیت خود از زندگی را تغییر و به عبارت دقیق‌تر تصحیح کنیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا کنیم ، این یعنی «مدیریت درونی» برای رسیدن به خواسته‌ها ، برای رسیدن به خواسته‌ها ابتدا باید از درون خود شروع کنیم و شروع به اصلاح تفکرات اشتباه بپردازیم .

اگر به کتب برایان تریسی علاقه مند هستید می توانید کتاب صوتی زیر را هم ببینید :

کتاب صوتی ایجاد جهش در شغل و تجارت برایان تریسی

از خصلت‌های انسانی می‌توان گفت: «انسان چیزی را که می‌بیند باور نمی‌کند، بلکه فقط چیزهایی را که باور دارد می‌بیند» یعنی شما فقط چیز‌هایی را که آنها را باور دارید خواهید دید. بدون توجه به اینکه دانسته‌ها و باورهای شما بر اساس اطلاعات صحیحی باشد یا نه. موضوعی که می‌خواهیم در کتاب صوتی مدیریت درونی بررسی کنیم از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دوران مطالعه و پژوهش در زمینه موفقیت با آن برخورد داشته‌ام. می‌توانم بگویم که همه چیز از اینجا شروع و به همین‌جا هم ختم می‌شوند. برخی این موضوع را بزرگ‌ترین پیشرفت در زمینه شناسایی پتانسل‌های ذهن بشر می‌دانند. این موضوع صدها سال فلسفه و روانشناسی را در یک مفهوم کوتاه خلاصه کرده است؛ و هرکس بتواند این مفهوم را درک کند زندگی وی به طور کلی دگرگون خواهد شد. البته رسیدن به این درک کار ساده‌ای نخواهد بود و مانند خیلی چیز‌ها نیاز به تمرین مداوم دارد که باید روی خودتان و تفکرات خودتان پیاده کنید ، با این حال رسیدن به آن کار ناممکنی نخواهد بود چون تنها چیزی که غیرممکنه ، غیرممکنه! چیزی که ما به شما می‌گوییم این است : «خود و دیگران را به گونه ای مدیریت کنید تا بهترین عملکرد به دست آید» اغلب آدم‌ها کمتر از ۱۰% از توانایی‌های خود و کار‌هایی که می‌توانند انجام دهند را به کار می‌گیرند که در صورت به کارگیری بیشتر آنها، به موفقیت‌هایی که در زندگی از خود می‌خواهند دست پیدا خواهند کرد.

چرا برایان تریسی؟

برای دستیابی به موفقیت و افزایش کنترل و کیفیت زندگی، بهتر است از کتاب صوتی مدیریت درونی اثر برایان تریسی کمک بگیرید. برایان تریسی یکی از برترین سخنرانان، نویسندگان و کارآفرینان بزرگ آمریکایی است که بیشتر موضوعات، صحبت‌ ها و سمینارهای او در مورد رهبری، فروش، مدیریت و استراتژی کسب و کار است.

مدیریت درونی برایان تریسی
مدیریت درونی برایان تریسی

اینفوگرافی کتاب صوتی مدیریت درونی برایان تریسی : برایان اعقاد دارد که زندگی هر شخص متناسب با افکار و تصورات او شکل خواهد گرفت و همان چیزی می‌شود که او سال‌ها به آن فکر کرده است.

سوالاتی که در این دوره باید از خود بپرسید

  • ایا خود را یک فرد قابل اعتماد می‌دانید و به خودتان ایمان دارید؟
  • تا به حال به این فکر کرده‌اید که آیا کسی شما را برای خودش الگو قرار داده یا نه؟
  • برای انجام مسئولیت‌هایی که به شما محول می‌شود اعتماد به نفس دارید؟

چرا داشتن اعتماد به نفس مهم است؟

افراد بسیاری در زندگی اعتماد به نفس بالایی دارند‌ و از این رو در بین مردم دوست داشتنی‌تر هستند. این افراد با افکار مثبت و تصورات خود زندگی و آینده‌ی خوبی را برای خود رقم می‌ زنند و از این رو خود و دیگران را به صورتی مدیریت می‌ کنند تا بهترین عملکرد را به دست آورند.

اگر شما فردی هستید که توسط اطرافیان خود الگو شده و دوست داران زیادی در محیط اطراف خود دارید، پس بدون شک از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و عملکرد خوبی نسبت به مسئولیت هایی که برعهده داشته اید از خود نشان داده اید. باید به گونه‌ای باشید تا بتوانید کیفیت زندگی خود را بالا ببرید و بهترین عملکرد را به دست آورید. داشتن اعتماد به نفس و مدیریت خود و رهبری کردن دیگران نیاز به خصوصیات و ویژگی‌ های خاصی دارد که می توان آنها را آموخت یا تقویت کرد.

دوره مدیریت درونی برایان تریسی چگونه است؟

در این دوره انگیزشی و موفقیت فردی برایان تریسی به تشریح تکنیک‌ها و راه‌کار‌های موثر و مفید در برای رسیدن به اعتماد به نفس بیشتر، طرز تفکر روشن‌تر نسبت به خود و در نتیجه داشتن یک زندگی با کیفیت‌تر را به شما آموزش خواهد داد و از جمله موارد دیگری که در این دوره تدریس می‌شود قانون جذب و عوض کردن افکار و از مهم‌تر از تمام مواردی که گفتیم نحوه کنترل زندگی را در کتاب مدیریت درونی خود آورده است.

با گوش‌کردن به کتاب صوتی مدیریت درونی به چه چیزی می‌رسیم؟

مدیریت درونی کتابی است که به همه‌‌ی افرادی که به دنبال پیشرفت و ناحیه امن ذهنی می گردند، پیشنهاد می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی، تکنیک ها و راه کارهای درست طرز تفکر و مدیریت بهتر زندگی را خواهید آموخت.

در این کتاب صوتی به نحوه‌ی رفتار فرد با خودش، تصور ذهنی او از آینده، حس سودمند بودن، رابطه‌ی مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس، مشخص کردن سطح انرژی، کیفیت روابط اجتماعی، قانون جذب و قدرت باور و از همه مهمتر روش های افزایش اعتماد به نفس و غلبه بر ترس ها و افکار مثبت می پردازد.

مفاهیمی که در کتاب صوتی با نام مدیریت درونی برایان تریسی خواهید دانست

  • تسلط بر نفس و افزایش اعتماد به نفس (اعتماد به خود) و احساس مفید بودن برای خود و جامعه در نتیجه غلبه بر ترس‌ها ، نگرانی‌ها ، اضطراب و استرس
  • مدیریت هرچه بهتر اعمال خود و دیگران برای دستیابی به عملکردی بهتر و خروجی بالاتر
  • تغییر سبک زندگی از طریق عوض کردن طرز تفکر
  • یادگیری تغییر عقاید و باورهای غلط و اشتباه
  • یادگیری قابلیت تغییر زندگی و سوار شدن بر زندگی
  • داشتن افکار ذهنی و فکری مثبت و خوب
  • پیدا کردن ناحیه امن ذهنی و تکنیک های خروج از باورهای محدود کننده
  • افزایش کیفیت روابط اجتماعی با افراد اجتماع

به یاد داشته باشید که افراد زیادی به دلیل نداشتن تکنیک های درست و کافی در مدیریت افکار و باورهای خود شکست می خورند. بنابراین سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی مدیریت درونی اثر برایان تریسی گوش دهید تا به کمبود اعتماد به نفس، احساس نداشتن مسئولیت پذیری و حس سودمند نبودن خود پایان دهید. این کتاب همچنین به شما در تصور ذهنی کلی از زندگی و آینده، عملکرد بالا در مدیریت زندگی، تغییر افکار و باورها، کیفیت روابط اجتماعی و کشف قابلیت تغییر در زندگی، کمک می کند.

5/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلmp3
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلصوت

پاسخ دهید