کارآموزی اجرا و ساخت ساختمانهاي يك طبقه بنايي و دو طبقه اسكلت بتن

<span>کارآموزی اجرا و ساخت ساختمانهاي يك طبقه بنايي و دو طبقه اسكلت بتن</span>

دسته بندی: دانشجویی

قیمت: 5500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
5500 تومان – خرید

دانلود فایل ورد کارآموزی در بنياد مسكن انقلاب اسلامي با موضوع اجرا و ساخت ساختمانهاي يك طبقه بنايي و دو طبقه اسكلت بتن رشته مهندسی عمران

کلیات اجرايي ساختمانهاي يك طبقه به شرح ذيل مي باشد:

ساختمان های مصالح بنایی ، یک سیستم سازه ای جعبه مانند را تشکیل می دهند،شامل اجزای سازه ای قائم یعنی دیوارها و اجزای سازه ای افقی یعنی سقف ها. بارهای قائم از سقف ها به عنوان اعضای خمشی افقی به دیوارهای باربروازدیوارهای باربربه عنوان اعضای فشاری قائم به پی ها منتقل می شوند.

هنگامی که ساختمان تحت تاثیر حرکات زمین لرزه قرار می گیرد،نیروهای اینرسی درسیستم سازه به وجود می آید.مجدداً نیروهای اینرسی از سقف ها به عنوان دیافراگمهاصلب افقی، به دیوارهای باربروازدیوارهای باربر که در آنها اثرات خمشی وبرشی به وجود می آید،به پی هامنتقل می گردند.به علت توزیع جرم دیوارها،نیروهای اینرسی توزیع شده،خمش خارج ازصفحه ی دیوارهارا موجب می شود.

تحلیل رفتارساختمان های با مصالح بنایی که درمعرض زمین لرزه قرارگرفته اند،به وضوح نشان دهنده ی اهمیت شکل و فرم ساختمان است.ساختمان های با شکل سازه ای منظم،بادیوارهایی که درتراز سقف ها به یکدیگر بسته شده اند، به مراتب رفتاری مناسب دارند،حتی هنگامی که به صورت مقاوم در برابر زمین لرزه طراحی نشده باشند. این موارد نشان گر آن می باشد که بارعایت اصول ساده ی معماری و سازه ای و همچنین باالتزام به کیفیت مصالح واجرا،می توان به مقاومت لرزه ای مناسبی دست یافت.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات50
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید