مقاله تاثیر قیمت نفت بر تولیدات کشاورزی

<span>مقاله تاثیر قیمت نفت بر تولیدات کشاورزی</span>

دسته بندی: پروژه

قیمت: 2500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
2500 تومان – خرید

دانلود مقاله تاثیر قیمت نفت بر تولیدات کشاورزی

این مقاله پیرامون کشف منابع گازی و نفتی در هلند بحث می کند ، کشاورزی هلند در دنیا بی نظیر است و درآمد سرشاری از این صنعت دارد .

اقتصاد هلند، در سال ۱۹۵۹ به جامعه اقتصادی اروپا ملحق شد. توسعه منطقه‌گرایی و یکپارچگی اقتصادی با کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک و لوکزامبورگ در گسترش تجارت خارجی هلند بسیار مؤثر و تعیین‌کننده بود به‌طوری‌که از آن تاریخ، بیش از ۷۰درصد مبادلات تجاری این کشور با اعضای جامعه اقتصادی اروپا صورت می‌گیرد. این امر چنان در تأمین منافع و اهمیت ملی هلند مؤثر بوده که امروز سیاست خارجی این کشور به صورت تابعی از سیاست تجاری آن درآمده‌است. به عبارت دیگر هلند نه‌تنها منطقه‌گرایی اقتصادی و به‌ویژه همکاری چندجانبه در قالب جامعه اقتصادی اروپا را مؤثرترین عاملی در جهت توسعه اقتصادی و نیز ارتقای سطح زندگی مردم خود می‌داند، بلکه بهترین وسیله‌ای است که می‌توان امنیت ملی و استراتژیک این کشور را به‌عنوان کشوری در قلب اروپا تأمین کند.

تاثیر قیمت نفت بر کشاورزی هلند

در ایران نیز می توان به بیماری هلندی اشاره نمود و با استفاده از تاثیر قیمت نفت بر تولیدات کشاورزی را مثال زد که نحوه تاثیر نفت در شاخص های درآمدی و تاثیر بر صنایع دیگر را مورد بررسی قرار داد .

 

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات20
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید