مقاله اقدام پژوهی درمورد روش نیوتون-رافسون

<span>مقاله اقدام پژوهی درمورد روش نیوتون-رافسون</span>

دسته بندی: آموزش

قیمت: 3000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
3000 تومان – خرید

روش نيوتون رافسون :

در اين روش كه يكي از روش هاي حل معادلات غير خطي به صورت مي باشد ابتدا يك مقدار فرضي براي جواب معادله () تعيين نموده و سپس مقدار  را به صورت زير تعيين مي كنيم :

در نهايت با در نظر گرفتن به جاي اوليه مراحل بالا را آن قدر تكرار مي كنيم تا دو  متوالي با يك ميزان خطاي قابل قبول با هم مساوي شوند در چنين وضعيتي  جواب معادله مي باشد .

داده هاي برنامه :

در اين برنامه براي تعيين ضريب افت اصطكاك و ترسيم دياگرام مودي از رابطه ي كلبروك استفاده شده است كه مقدار زبري نسبي از  تا  با گام در نظر گرفته شده و عدد رينولدز از تا  با گام  در نظر گرفته شده است .

روش نيوتون رافسون :

در اين روش كه يكي از روش هاي حل معادلات غير خطي به صورت مي باشد ابتدا يك مقدار فرضي براي جواب معادله () تعيين نموده و سپس مقدار  را به صورت زير تعيين مي كنيم : در نهايت با در نظر گرفتن

به جاي اوليه مراحل بالا را آن قدر تكرار مي كنيم تا دو  متوالي با يك ميزان خطاي قابل قبول با هم مساوي شوند در چنين وضعيتي  جواب معادله مي باشد .

داده هاي برنامه :

در اين برنامه براي تعيين ضريب افت اصطكاك و ترسيم دياگرام مودي از رابطه ي كلبروك استفاده شده است كه مقدار زبري نسبي از  تا  با گام در نظر گرفته شده و عدد رينولدز از  تا  با گام  در نظر گرفته شده است .

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات12
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید