فرم دفتر حضور و غياب هفتگی پرسنل

<span>فرم دفتر حضور و غياب هفتگی پرسنل</span>

دسته بندی: فرم و مستندات

قیمت: 24000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

24000 تومان – خرید

فرم حضور و غياب هفتگی پرسنل

این فرم ساخته شده با نرم افزار مایکروسافت آفیس ورد می باشد که مناسب برای حضور غیاب هفتگی معلمین و پرسنل می باشد ، همچنین هر برگ از فرم شامل ۶ روز هفته می‌باشد که به راحتی میتوان از آن پرینت تهیه و بصورت هفتگی استفاده نمود. سایز A4 افقی (قابل تغییر و تبدیل به سایز و حالت عمودی)

حضور غیاب پرسنل

کنترل و نظارت بر تردد کارکنان و محاسبه دقیق ساعت حضور و خروج کارکنان و ثبت آنها، از نیازهای مهم کسب و کارها در حوزه منابع انسانی سازمان‌هاست و ما در اینجا یک فرم حضور غیاب طراحی شده با نرم افزار ورد را داریم که آماده چاپ است ، شما می‌توانید همین فایل را به تعداد دلخواه چاپ کنید و در درب منزل دریافت کنید ، برای چاپ فرم حضور غیبا هفتگی پرسنل می‌توانید روی دکمه چاپ فایل کلیک کنید.

این فایل به درد هر شرکت ، کاخانه ، موسسه ، مدرسه ، کلاس درس ، آموزشگاه‌ها و … می‌خورد تا به کمک فایل چاپ شده آن کارکنان را حضور غیاب کنند.

حضور غیاب از اصول اصلی در هر شغلی می باشد که دارای جمعی هستند و طبق اصول کارگر و کارفرما کار انجام می دهند ، به همین دلیل داشتن یک فرم حضور غیاب آماده برای چاپ لازمه هر مجموعه و ارگانی است که ما در کتافایل یک نمونه فایل ورد و پی دی اف از آن آماده کرده‌ایم.

3/5 ( 2 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
مناسب برایشرکت ، کاخانه ، موسسه ، مدرسه ، کلاس درس ، آموزشگاه‌ها و ...
پسوند فایلdocx
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید