طرح لایه باز PSD بنر فروشگاه لباس برای اینستاگرام

<span>طرح لایه باز PSD بنر فروشگاه لباس برای اینستاگرام</span>

دسته بندی: طرح لایه‌باز بنر اینستاگرام

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

10000 تومان – خرید

طرح لایه باز PSD بنر فروشگاه لباس برای پست اینستاگرام

دانلود طرح لایه باز PSD بنر فروشگاه لباس برای پست اینستاگرام ، با استفاده از این بنر می‌توانید کاربران خود را شگفت زده کنید . اینستا از شبکه‌های اجتماعی پر‌طرفدار در ایران است که فعالین زیادی دارد از همین رو تمام کسب و کار ها در این فضا حضور دارند و شما برای داشتن یک صفحه قدرتمند باید با قدرت در این فضا وارد شوید ، تولید محتوای با کیفیت از این موارد است ،و با خرید و سپس دانلود طرح آماده شده که برای فروشگاه های لباس و به صورت کلی پوشاک مناسب است که تصویر آن را می‌توانید طرح خود را در آن جایگزین کنید و از layout آن برای تمام پست‌های اینستاگرامی خود استفاده کنید.

اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که مخاطبین ایرانی زیادی دارد که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را احداث کرده اند . امروزه شرکت بزرگ و غول شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک مالک آن است. این نرم‌افزار در نسخه های مختلفی عرضه شده است و  امکان اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر را به کاربران خود می‌دهد ، از همین رو کسب و کار های بزرگ و کوچک در این فضا حضور دارند ، تولید محتوا از مباحث مهم جذب فالوئر است که داشتن یک طرح لایه باز مناسب می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند ، طرح لایه باز بنر اینستاگرام از جمله طرح هایی است که در کتافایل برای صفحات مجازی فروش پوشاک و لباس مناسب است.

برای خدمات اینستاگرام پیشنهاد میکنم از فرا اینستا استفاده کنید ، دارای خدمات شبکه‌های اجتماعی از ویو ، لایک ، کامنت ، فالوور گرفته تا مدیریت پیج رو براتون انجام میدن :

خدمات اینستاگرام لایک ، ویو ، فالوئر ، کامنت و مدیریت پیج

 

4/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلPSD
قابلیت ویرایشدارد

پاسخ دهید