بنر پست اینستاگرام هاستینگ ، فروش ویژه هاست ، دامین و سرور مجازی

<span>بنر پست اینستاگرام هاستینگ ، فروش ویژه هاست ، دامین و سرور مجازی</span>

دسته بندی: طرح لایه‌باز بنر اینستاگرام

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

10000 تومان – خرید

بنر پست اینستاگرام هاستینگ

اگر کسب و کار مربوط به فروش هاستینگ دارید و میخواهید تخفیفات ویژه‌ای را به کاربران پیج اینستاگرام خود هدیه بدهید و به دنبال یک بنر مناسب می‌گردید بنر یا تصویر پست اینستاگرام هاستینگ برای کار شما مناسب خواهد بود ، حتی از بک‌گراند آن می‌توانید برای دیگر پست‌های اینستاگرامی خود استفاده کنید ، فایل psd آماده شده در ابعاد ۱۰۸۰*۱۰۸۰ و با رزولوشن ۷۲ dpi طراحی شده است ، که به آسانی در ادوبی فتوشاپ می‌توانید آن را اصلاح و شخصی‌سازی نمایید و برای فروش هاست ، دامین و یا سرور‌مجازی و کلا برای سایت‌ها و شرکت‌های هاستینگ از آن استفاده کنید.

هاستینگ یا هاست

هاست یا هاستینگ به فضایی گفته می‌گویند که در آن اطلاعات و فایل‌های وب‌سایت شما بارگذاری می‌شود. خدمات هاستینگ به یک حساب‌کاربری با مشخصات و حجم فضای دیسک مشخص در یک سرور امن و مطمئن روی شبکه اینترنت در مراکز داده در دنیا گفته می‌شود که میتوان در این حساب کاربری سرویس های مختلفی از میزبانی وبسایت تا ایمیل و … دریافت کرد.

برای اینکه بتوانید روی بستر اینترنت یک سایت داشته باشید باید از شرکت‌های هاستینگ یک فضا بخرید یا به عبارت بهتر اجاره کنید تا بتوانید سایت خود را در این فضا داشته باشید. هاست وبسایت روی سرور ها در مراکز داده یا دیتاسنتر‌ها نگهداری می‌شود و عمده سرور‌ها از دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز استفاده می‌کنند. هاست لینوکس معمولا از زبان‌های برنامه‌نویسی PHP و هاست ویندوز از زبان‌های برنامه‌نویسی ASP پشتیبانی می‌کند. که هر دو مزیت و معایبی دارند که بحث آن در این جا ندارد فقط اینکه سرور لینوکس مبتنی بر سیستم عامل رایگان لینوکس است و این سرویس از امنیت بالاتری برخوردار است لذا اکثر سایت‌های بزرگ و مهم وب برای خدمات هاستینگ خود از سرور لینوکس استفاده میکنند مهم ترین علت آن هم رایگان بودن آن است ، فایل لایه باز طرح بنر پست اینستاگرام هاستینگ پس از دانلود به صورت psd در اختیار شما خواهد بود.

پس خرید فایل شما برای همیشه به آن دسترسی خواهید داشت پس نگران از دست دادن فایل‌ها نباشید ، ما برای همیشه آن را برای شما نگه خواهیم داشت ، اگر طراح هستید می‌توانید در کتافایل یک فروشگاه داشته باشید.

برای خدمات اینستاگرام پیشنهاد میکنم از فرا اینستا استفاده کنید ، دارای خدمات شبکه‌های اجتماعی از ویو ، لایک ، کامنت ، فالوور گرفته تا مدیریت پیج رو براتون انجام میدن :

فرا اینستا

4/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید