آموزش ویرایش فایل لایه باز PSD کارت ویزیت با فتوشاپ و شخصی سازی

آموزش ویرایش فایل لایه باز PSD
به این مطلب امتیاز دهید

آموزش ویرایش فایل لایه باز PSD

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خودتان کارهای خودتان را انجام دهید و نیاز های خود را برطرف کنید این آموزش حتما بدرد شما خواهد خورد . در آموزش ویرایش فایل لایه باز با نرم افزار فتوشاپ به شما یاد می دهیم که توانید یک فایل لایه باز را برای خودتان شخصی سازی کنید ، یعنی نوشته ها را مطابق نیازتان تغییر دهید ، در این آموزش سعی شده تا تمام موارد برای افراد مبتدی قابل درک باشد و این ویدئو آموزشی برای افراد حرفه مفید نخواهد بود و صرفا برای کسانی ساخته شده که می خواهند کارت ویزیت شان را خودشان بسازند و هزینه طراحی نپردازند ، شما می توانید از لینک مقابل » دانلود لایه باز کارت ویزیت اقدام فرمایید.

اگر میخواهید از اینترنت کسب در آمد کنید مقاله زیر را بخوانید :

چگونه از همکاری در فروش فایل کسب درآمد کنیم؟

مواردی که در این آموزش شما یاد می گیرید

  • ویرایش متن های موجود در فایل PSD کارت ویزیت
  • جابجایی لایه های فتوشاپ
  • اضافه نمودن متن به فایل لایه باز
  • رعایت خط برش برای ارسال به چاپخانه
  • اعمال افکت سایه به متن
  • اعمال افکت حاشیه رنگی یا stroke به متن
  • محو کردن متن با opacity و fill
  • گرفتن خروجی نهایی برای چاپ
  • خروجی با موکاپ

ویدئوی آموزشی زیر را حتما ببینید :

چرا استفاده از فایل لایه باز فتوشاپ؟

امروزه کمتر کسی است فتوشاپ را نشناسد ، واژه فتوشاپ از یک کلمه فرا تر رفته و بیشتر به یک اصطلاح تبدیل شده است ، بار ها در رسانه ها ، گفتگو ها دیده ایم و شنیده ایم که به جای استفاده از جمله و یا کلماتی مانند “تغییر دادن” ، “تقلبی بودن” یا “اصلاح شده” و “ویرایش شده” و دیگر کلمات این چنینی از کلمه “فتوشاپه !” استفاده شده است و این یعنی تک بودن در عرصه “ویرایش تصویر” و همه این موارد نشان دهنده قدرت خارق العاده این نرم افزار در زمینه ادیت عکس است .

لایه باز فتوشاپ اصطلاحی است برای فرمت های ذخیره شده با فتوشاپ که قابلیت ادیت و ویرایش تصویر را برای طراح آسان تر می کند ، به عبارتی بهتر تمام عناصر موجود در یک فایل لایه باز یا همان فایل PSD از یکدیگر در لایه های مختلف جدا هستند ، این لایه ها می توانند عکس ، آیکون ، لوگو ، متن ، شیپ و… باشند که هر کدام را به صورت جداگانه می توان تغییر داد و ما سعی کرده ایم در این ویدئو آموزش ویرایش فایل لایه باز فتوشاپ را به شما بدهیم.

معرفی نرم افزار فتوشاپ در آموزش ویرایش فایل لایه باز PSD

PHOTOSHOP یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قوی است که توسط Adobe Systems طراحی و توسعه پیدا کرده است این نرم افزار برای ساخت ، ویرایش تصاویر کاربرد دارد ، علاوه بر این نرم افزار های After effect ، Premiere ، Illustrator ، In design جزو مهمترین نرم افزار های این شرکت می باشند ، که ادوبی افکت و پریمیر بیشتر در تدوین و فیلم سازی و به طور خلاصه در ویدئو ها کاربرد دارد و می توان گفت که این نرم افزار حرفه ای گرافیکی در عصر تکنولوژی های امروزه بیش از یک نرم افزار کاربرد دارد و حتی می توان گفت که یک صنعت نیز محسوب می شود .

تمام افرادی که در مشاغلی مانند طراحان گرافیک ، نقاشان هنری ، ناشرین کتب و مجلات ، طراحان نرم افزارها ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، انیمیشن سازها ، طراحان سایت ، عکاس ها و …. به فتوشاپ محتاج هستند و بدون این نرم افزار شغلی نخواهند داشت !

اما جور دیگری هم می توان به معرفی فتوشاپ پرداخت :فتوشاپ دارای یک رابط کاربری مناسب است که همین موضوع سبب شده تا اغلب ما برای ویرایش تصاویر از آن استفاده کنیم راحتی در استفاده از این نرم افزار موجب شده تا کاربر بتواند به راحتی در تعامل و کار کردن با نرم افزار فتوشاپ ، تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده را با این نرم افزار خلق کند .
برای همین می گویند که نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و استفاده از آن موجب بیشتر شدن بهره وری در ایجاد تصاویر خلاقانه و منحصر بفرد و کاهش اتلاف وقت می شود .

علاوه بر این موارد وجود عملکردهای اتوماتیک از دیگر خصوصیات محصول شرکت Adobe Systems می باشد که کاربر به راحتی می تواند با آن تعامل سازنده ای برقرار کند .

اما اگر طراح هستید…

اگر طراح گرافیکی هستید و قصد دارید محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانید اما وقت مدیریت سایت یا علم طراحی سایت را ندارید و یا اگر نمی توانید از پس هزینه های نگهداری یک سایت بر بیایید می توانید در کتافایل به راحتی این مورد را انجام دهید راه اندازی فروشگاه فایل PSD در وب سایت ما بسیار ساده خواهد بود زمان زیادی از شما نخواهد گرفت ، کافیست تا عضو شوید و سپس فایل خود را آپلود کنید ، همه چیز تمام است و فایل لایه باز شما آماده فروش خواهد بود.

پاسخ دهید