همکاری در فروش فایل چیست ؟ چگونه از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

همکاری در فروش فایل چیست ؟
به این مطلب امتیاز دهید

همکاری در فروش فایل چیست ؟

اگر بخواهیم به صورت هرچه ساده تر به شما بگوییم و جواب سوال چگونه می توانیم از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟ را به شما بگوییم می توان همکاری در فروش فایل را یکی از بهترین و ساده ترین راه های کسب درآمد از اینترنت نام برد اما همکاری در فروش فایل واقعا چیست ؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد و به شما خواهیم گفت ، با ما همراه باشید.

همکاری در فروش فایل یعنی همکاری و تعامل ما و شما برای فروش محصول یا همان فایل شما ، برای اینکه بتوانید از کتافایل کسب در آمد داشته باشید باید بدانید که برای این کار نیاز است که شما فایلی را برای عرضه داشته باشید ، در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نوع فایل هایی را می توانید به فروش برسانید . اما اگر فایلی برای فروش ندارید نگران نباشید می توانید محصولاتی که روی سایت قرار گرفته اند را بفروشید و از فروش آنها در آمد داشته باشید ؛ یعنی کار بازاریابی فایل های دیگران را انجام بدهید.

چه نوع فایل را می توانیم به فروش برسانیم؟

برای مثال شما برای کار خودتان (پروژه دانشجویی ، کسب و کار و …) مجبور می شوید فرم در ورد یا اکسل و یا حتی مطلبی را تایپ کنید و یا هرچیز مشابه دیگری مانند برنامه نویسی و کدنویسی انجام دهید و پس از اینکه فایل مورد نظر خود را ساختید و کارتان را انجام دادید می توانید محصولی که تولید کرده اید را در اینترنت به فروش بگذارید و کتافایل دقیقا همین کار را برای شما انجام خواهد داد ، حال این فایل که برای فروش بر روی بستر کتافایل قرار می گیرد می تواند فایل های آماده لایه باز فتوشاپ ، ویدیو های آموزشی و حتی ویدیو انگیزشی برای موفقیت در زندگی و کسب و کار شما باشد ، و یا پروژه های دانشگاهی و حتی نمونه سوالات و جزوات دانشجویی دستنویس باشد یا کار دیگری که می توانید انجام دهید فروش فایل های صوتی و کتاب صوتی است ، اگر صدای رسا و شیوایی دارید این کار یکی از پردرآمدترین کار ها است و اگر می خواهید از مزایا و معایب کتاب صوتی آشنا شوید روی لینک آن کلیک کنید و برای نمونه می توانید به صفحه خرید کتاب صوتی بروید البته فروش فایل pdf هم جز همین دسته است.

و یا برای مثال کسانی که کار طراحی سایت را انجام می دهند و یا ترجمه قالب وردپرس و پلاگین وردپرس ، می توانند در سایت این موارد را به فروش برسانند.

کسب در آمد از همکاری در فروش فایل

چه کار کنیم که فروش بیشتری داشته باشیم؟

چیزی که برای فروش فایل مهم است این است این فایل موردنظر چقد در دسترس دیگران است ، ممکن است فایل شما در سطح اینترنت به صورت رایگان قایل دانلود باشد و این مورد بسیار اهمیت دارد پس حواستان به این موضوع باشد که انرژی خود را بر روی فایل هایی صرف کنید که کمتر در دسترس باشد ، نکته مهم دیگر است که فایل هایی که شما می خواهید بفروشید چقدر مورد نیاز خریداران است و آیا نیاز آنها را برطرف می کند یا خیر ، پس به این موضوع هم توجه داشته باشد ، از نکات دیگری که حائز اهمیت است این می باشد که توضیحاتی که شما قبل خرید برای محصول خود وارد کرده اید چگونه باشد مطمئن باشید کاربران برای خرید به این توضیحات توجه خواهند کرد و سرفصل های آنها را مطالعه خواهند کرد ، پس دقت کنید که برای همکاری در فروش فایل بهتر توضیحات کامل و دقیقی از محصولی که در سایت قرار داده اید بدهید ، این کار علاوه بر جلب اعتماد خریدار به رتبه شما در گوگل هم کمک خواهد کرد به شرطی که آن را کپی نکرده اید باشید و حداقل آن مطلب را بازنویسی کنید و مواردی را نیز به آن اضافه کنید.

کار دیگری که برای فروش بیشتر و در نتیجه در آمد بیشتر باید انجام دهید این است که لینک صفحه فروش فایل خود را در صفحات مجازی و وبلاگ منشتر کنید ، این کار هم باعث افزایش فروش از طرف گوگل و همچنین دسترسی بهتر خریدار به محصول شما و اطمینان بیشتر او خواهد شد ، پس این نکته را همواره در نظر بگیرید.

علاوه بر تمام موارد شما در کتافایل می توانید با استفاده ربات تلگرام همکاری در فروش فایل  که توسط کتافایل طراحی شده است به راحتی هر چه تمام فایل های خود را به فروش برسانید و یا آن ها را بازاریابی کنید.

اگر می خواهید بدانید سیستم همکاری در فروش فایل چیست و فهم دقیق تری از آن داشته باشید بخوانید

همکاری در فروش فایل یا file affiliate Marketing را می توان یک ایده خلاقانه برای فروش محصولات قابل دانلود دانست که مراحل خرید و فروش فایل را به حداقل رسانده تا کاربر بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد ، در این سیستم با تعاملات و تقسیم وظایف تلاش می شود تا محصول به مصرف کننده نهایی برسد و از میان حداکثر ۳ نفر درآمد خواهند داشت و حداقل ۲ نفر که در کتافایل سهم فروش سایت ۲۰ درصد از کل مبلغ می باشد ، اما سهم بازاریاب توسط فروشنده تعیین می گردد و فروشنده می تواند درصدی برای این کار قائل نشود اما این کار بازار یاب را از بازاریابی محصولات فروشنده دور خواهد کرد و بهتر است درصدی را برای این کار تعیین کنید .

تقسیم بندی سیستم های همکاری در فروش

برای فروش یک فایل در اینترنت شما نیازمند سایت و فروشگاه اینترنتی خواهید بود ، داشتن سایت نیازمند هزینه های طراحی و نگهداری سرور و همچنین تخصص در این زمینه می باشد ، اما با همکاری در فروش دیگر نیازی به این موضوع نخواهد بود و به راحتی می توانید محصولتان را به فروش برسانید.

سایت همکاری در فروش فایل های دو سویه

در این نوع وب ها مدیر و کاربر با یکدیگر همکاری داشته کاربر file را آپلود و از طریق سایت به فروش می رساند .

سایت همکاری در فروش فایل های سه سویه

در این نوع سایت ها سه نوع کاربر فعالیت دارند ، بازاریاب ، فروشنده و مدیر که این سه همکار با تعامل یکدیگر محصولی را به فروش می رسانند با فروش فایل عمده سهم به فروشنده و با تعیین درصد بازاریاب توسط فروشندگان درصدی به بازاریاب فایل و درصدی هم به مدیر سایت پرداخت می شود .

بیشترین سهم فروش برای چه کسی است؟

در هر دو نوع از سیستم های همکاری در فروش بیشترین سهم برای فروشنده (صاحب و آپلود کننده سایت می باشد) که البته فروشنده می تواند سهم بیشتری به بازاریاب فایل اختصاص دهد ، بازاریابی برای کسانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند بسیار مناسب است و افراد می توانند متناسب با حیطه کاری خود محصولات را به فروش برسانند.

چه نوع فایل‌هایی را می‌توان از طریق همکاری در فروش فایل به فروش رساند ؟

  1. فروش جزوه درسی دانشگاهی ، دانش‌آموزی و کنکور
  2. فروش پاورپوینت
  3. فروش گزارش کار و کارورزی
  4. همکاری در فروش مقاله
  5. فروش انواع پروژه‌های دانشجویی
  6. اقدام پژوهی
  7. فروش فایل لایه باز کارت ویزیت
  8. فروش فایل لایه باز تراکت
  9. فروش فایل لایه باز بنر
  10. فروش فایل لایه باز طرح پست اینستاگرام
  11. فروش فایل pdf
  12. فروش فایل‌های اکسل
  13. پایان نامه
  14. کتاب صوتی و الکترونیکی
  15. قالب HTML
  16. افزونه و پلاگین وردپرس
  17. قالب وردپرس
  18. نمونه سوالات پیام نور
  19. نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی

پاسخ دهید