چگونه توانستم با ارائه راهکار های جذاب و کمک از اولیاء و همکاران در جذاب سازی مدرسه نقش موثری ایفا نمایم؟

<span>چگونه توانستم با ارائه راهکار های جذاب و کمک از اولیاء و همکاران در جذاب سازی مدرسه نقش موثری ایفا نمایم؟</span>

دسته بندی: دوره دوم متوسطه (دبیرستان)

قیمت: 2500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
2500 تومان – خرید

چکیده

شادی در مقابل غم وافسرگی یکی از حالات روحی ما انسانها است که برای سلامتی جسم وروح ما ودیگران بسیار موثر ومفید می باشد . انسانهای شاد کمتر دچار بیماری های جسمی می گردند و عموما انسانهای شاد افراد متعاد ل از نظر روحی می باشند .

محیط مدرسه نیز که شامل معلمان وکارکنان و دانش آموزان می باشند نیاز به شادابی و طراوت دارد و مدیر و معلم با نشاط موج شادمانی و شادابی واقعی را در مدرسه ایجاد می کند . چهره های اخمو و خیلی جدی در محیط مدرسه که تعداد زیادی انسانها درآن فعالیت دارند موجی از غم وسردی را در روحیات تزریق می کنند . آنان نه خود زندگی مفیدی دارند واز آن لذت می برند نه به دیگران فرصت عشق و محبت را می دهند . برای یک مدرسه شاداب چه کارهایی می توانیم انجام دهیم ؟

براى این که سلامت جسمانى و روانى دانش آموزان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.از آن جا که شادى بزرگترها عامل مؤثر در شادى و نشاط دانش آموزان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش‌آموزانى شاد تربیت کنند، با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. به این ترتیب مردم مى توانند تغییرى مثبت در زندگى خود به وجود آورند، احساس پیشرفت و لذت در زندگى داشته باشند و به شادى دائمى دست یابند و فقط در این صورت است که مى توانند شادى را در وجود فرزندانشان نیز پرورش دهند.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات32
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید