پروژه کارآفرینی خدمات بینایی سنجی ، چشم پزشکی ، فروش مواد و لوازم چشم پزشکی

<span>پروژه کارآفرینی خدمات بینایی سنجی ، چشم پزشکی ، فروش مواد و لوازم چشم پزشکی</span>

دسته بندی: کارآفرینی

قیمت: 3300 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
3300 تومان – خرید

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی خدمات بینایی سنجی ، چشم پزشکی ، فروش مواد و لوازم چشم پزشکی

– ۱ مقدمه :
بينائي سنجي همان علم مراقبت هاي بينائي است. درس خوانده هاي اين رشته به عنوان مراقبين اوليه بهداشت چشم مسووليت خفظ و سلامت بينائي را به عهده دارند.
چشم از اعضاي کوچک بدن است اما اختلالات و عوارض آن بسيار گسترده و پيچيده است بطوري که نيازمند تجهيزات و دستگاه هاي مدرن است. دقت و حوصله فراوان براي مداواي يک بيمار چشمي حرف اول را مي زند. طول دوره رشته بينائي سنجي ۴ الي ۵/۴ سال است و دروس آن به صورت نظري عملي و کارآموزي ارائه مي شود.

۱ – ۲ نام کامل طرح و محل اجرای آن :
خدمات بینایی سنجی , چشم پزشکی , فروش مواد و لوازم چشم پزشکی

محل اجزا :

۱ – ۳ – مشخصات متقاضیان :
نام    نام خانوادگی    مدرک تحصیلی     تلفن

عدم معلوليت در دست ها و همچنين داشتن ديد طبيعي و کارآمد و عدم هرگونه مشکل حاد در هر يک از چشم ها مي تواند از عوامل مهم موفقيت به شمار آيد.
ضريب دروس دبيرستان براي درس زيست ۴ و درس فيزيک و شيمي و رياضي ۲ مي باشد که از بين اين دروس زيست شناسي و فيزيک حائز اهميت است.
اين رشته در حال حاضر فقط در دوره کارشناسي پيوسته ارائه مي گردد و دوره هاي کارشناسي ارشد و دکتري آن در داخل کشور موجود نيست اين رشته در دوره کارشناسي داراي گرايش خاصي نيست و بصورت عمومي ارائه مي شود.
از میان رشته های مختلف طب عرب که بیش از دیگر رشته ها مورد توجه قرار گرفته چشم پزشکی بوده است. دانش چشم پزشکی در میان رومیان و یونانیان چندان پیشرفته نبود، اعراب تجربه های این دو ملت را-که خالی از اشتباه هم نبود-گرفتند و آن را تکمیل و تصحیح نمودند.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات39
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید