پروژه کارآفرینی تولید ادوات کشاورزی

<span>پروژه کارآفرینی تولید ادوات کشاورزی</span>

دسته بندی: تولیدی

قیمت: 3100 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
3100 تومان – خرید

دانلود پروژه کارآفرینی تولید ادوات کشاورزی (دیسک افست)

مقدمه مقاله :

اتخاذ تدابیر و روش هاي علمی جدید کشاورزي و بکار بردن ماشین ها و ادوات کشاورزي مدرن که بتواند ضمن تولید بیشتر، محصولاتی ارزان قیمت را روانه بازار نماید ، مساله اساسی اقتصاد کشاورزي دنیاي امروز است. زیرا با آسان شدن عملیات تولیدي و افزایش بازده از طریق مکانیزه کردن کشاورزي، می توان ضمن بهره برداري بهینه از سطح زیر کشت، از خارج شدن مقدار زیادي ارز از کشور نیز جلوگیري نمود.

دلایل اساسی مکانیزه شدن کشاورزي را می توان در سه عامل بالا بودن سطح دستمزد، صرفه جویی در عملیات تولیدي و بهبود کیفی محصول خلاصه نمود. مکانیزاسیون یکی از مسائل اساسی است که همواره مورد توجه مدیران و برنامه ریزان بخش کشاورزي می باشد. در بین ادوات مختلف کشاورزي که در راستاي این هدف از آنها استفاده می شود، بخش عمده اي به خاك ورزها اختصاصمی یابد که بطور مشخصبه دو گروه اولیه و ثانویه تقسیم شده اند. خاك ورزهاي ثانویه بمنظور تهیه بستر مناسب، پایدار و مطمئن براي بذور بکار گرفته می شوند. این ادوات پس از شخم زدن اولیه، وارد زمین شده و موجب نرم شدن، فشردن و بسته شدن محفظه هاي خاك می گردند.

گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدماتی اداوت کشاورزي و بطور خاصتولید دیسک افست ۳۲،۲۸ و ۳۶ پره میباشد. مطابق عرف ، ابتدا محصول مورد نظر به طور دقیق معرفی شده و سپس بررسیهاي لازم بر بازار، شرح تولید و در نهایت ظرفیتهاي اقتصادي و حجم سرمایهگذاري مورد نیاز براي اجراي طرح، برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن  سرمایه گذران محترم بتوانند اطلاعات اولیه مورد نیاز را کسب نموده و در جهت انجام سرمایه گذاري اقتصادي اقدام نمایند. امید است اینگونه از مطالعات در راستاي توسعه کشاورزي کشورمان مثمر ثمر باشد.

برآورد قابلیت صادرات در آینده

با مراجعه به میزان عرضه و تقاضا در سالهاي گذشته ، وجود پتانسیل بالاي تقاضاي داخل و توجه مسئولان به مکانیزاسیون کشاورزي پیشنهاد می گردد، سیاست گذاري طرح هاي جدید روي فروش داخل انجام گرفته و در مقطع کنونی از مقوله صادرات صرف نظر گردد . بدیهی است که طرح، پس از اجرا و رسیدن به بهره برداري و کسب تجارب لازم ، امکان سیاست گذاري صادرات را نیز در آینده خواهد داشت .

وضعیت و میزان اشتغالزایی

تاریخچه و سابقه مختصر طرح

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات43
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید