پروژه کارآفرینی احداث استخر ، سونا و جکوزی سر پوشیده

<span>پروژه کارآفرینی احداث استخر ، سونا و جکوزی سر پوشیده</span>

دسته بندی: صنعتی

قیمت: 13600 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
13600 تومان – خرید

پروژه کارآفرینی احداث استخر ، سونا و جکوزی  سر پوشیده

مقدمه : شواهد باستان شناسی نشان می دهند که قدمت شنا و شنا کردن به ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد در تمدن مصر و بعد از آن در تمدن های آشور و یونان و روم باستان باز می گردد. آنچه از گذشته  آموزش شنا می دانیم بر اساس یافته هایی است که از « حروف تصویری » هیروگلیف مصریان به دست آورده ایم. یونانی های باستان و رومی ها شنا را جزو برنامه های مهم آموزش نظامی خود قرار داده بودند ، و مانند الفبا یکی از مواد درسی در آموزش مردان بوده است. شنا در شرق به قرن اول قبل از میلاد باز می گردد. ژاپن جایی است که شواهد و مدارکی از مسابقات شنا در آن وجود دارد. در قرن هفدهم به دستور رسمی حکومتی شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس می شد .
مسابقات سازمان یافته شنا در قرن ۱۹ میلادی قبل از ورود ژاپن به دنیای غرب شکل گرفت. از قرار معلوم مردم ساحل نشین اقیانوس آرام، به کودکان هنگامی که به راه می افتادند یا حتی پیش تر شنا می آموختند. نشانه هایی از مسابقات گاه و بی گاه میان مردم یونان باستان وجود دارد و همچنین یکی از بوکسورهای معروف یونان شنا را به عنوان تمرین در برنامه ورزشی خود گنجانیده بود. رومی ها اولین استخرهای شنا را بنا کردند و گفته می شود که در قرن اول پیش از میلاد « گی یس می سی ینس »Gaiusmaecenas اولین استخر آب گرم را ساخت.
برخی عدم تمایل اروپائیان به شنا را در قرون وسطی ترس از گسترش و سرایت عفونت و بیماری های مسری می دانند از طرفی شواهدی وجود دارد که نشان می دهد در سواحل بریتانیای کبیر در اواخر قرن ۱۷ میلادی از شنا در آب به عنوان وسیله ای برای درمان استفاده می شود. البته تا پیش از قرن نوزدهم شنا به عنوان تفریح و ورزش در میان مردم جایگاهی پیدا نکرد. زمانی که نخستین سازمان شنا در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد در پایتخت بریتانیا یعنی لندن ، ۶ استخر سر پوشیده وجود داشت که مجهز به تخته شیرجه بودند. در سال ۱۸۴۶ اولین مسابقه  شنا در مسافت ۴۴۰ یارد در استرالیا بر پا شد که بعد از آن هر ساله نیز به اجرا در آمد. باشگاه شنای « متروپولیتین »Metropolitan لندن در سال ۱۸۶۹ تأسیس شد که بعدها به انجمن شنای غیر حرفه ای تغییر نام پیدا کردکه در واقع هیئت رئیسه شنای غیر حرفه ای بریتانیا بود. فدراسیون های ملی شنا در چندین کشور اروپایی در سال ۱۸۸۲ تا ۱۸۸۹ شکل گرفتند.

نام کامل طرح و محل اجرای آن : احداث استخر سرپوشیده

محل اجزا :

۱ – ۳ – مشخصات متقاضیان :
نام    نام خانوادگی    مدرک تحصیلی     تلفن

دلایل انتخاب طرح

این طرح یکی از طرح های جدید و دارای بازده بالا در شهر میباشد ، در حال حاضر استخر هایی در سطح شهر ایجاد شده است ولی با توجه به نیاز شهر و همچنین تقاضای بالای ورزشکاران و همچنین ارزش رشته شنا از نظر سلامتی و توصیه های اسلام این طرح انتخاب گردیده است.

میزان مفید بودن طرح برای جامعه

علاوه بر اشتغالزایی مناسبی که این طرح می تواند ایجاد نماید ، سودآوری اقتصادی آن نیز می تواند قابل توجه باشد و همچنین می تواند کمک شایانی به ورزش های آبی شهر نماید و با افزایش امکانات موجبات پیشرفت در رشته های ورزشی و همچنین افزایش سلامت عمومی را به همراه داشته باشد.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات41
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید