پروژه مالی کاربرد برنامه های علمی در تدارک کالا و انبارداری

<span>پروژه مالی کاربرد برنامه های علمی در تدارک کالا و انبارداری</span>

دسته بندی:

قیمت: 3900 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3900 تومان – خرید

دانلود پروژه مالی جامع با موضوع کاربرد برنامه های علمی در تدارک کالا و انبارداری

مقدمه

 

امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی امکان تولید انبوه کالا و فراهم شده است و این کار برنامه ریزی دقیق جهت استفاده به موقع و حداکثر از امکانات را می طلبد تقسیم کار و رشد جمعیت نیاز استفاده از فراورده های دیگران را بوجود آورده است و این خود زمینه پیدایش سازمانهای گردیده که در این نظامهای پیچیده فنی – اجتماعی انبار به عنوان واسطه موجبات گردش کالا از تولید به مصرف را امکان پذیر می سازد .

انجام دادن قسمتي از وظايف و گردش كار سازمانهاي دولتي بخصوص مؤسسات صنعتي و توليدي مستلزم تداركات كالا و مواد اوليه وهمچنين نگهداري و در دسترس قرار دادن سريع وسايل مورد نياز آنها   مي باشد . بنابراين وظيفه كارپردازي و انبارداري در اين امر مهم را مي توان بخشي از وظايف مديريت براي حصول به هدف نهايي آن مؤسسه محسوب كرد.

بديهي است اگر مواد و لوازم در موقع معين تهيه و در دسترس واحد مصرف كننده قرار داده نشود ، در گردش كار و فعاليتهاي آن موسسه وقفه ايجاد مي گردد . بدون ترديد انبار كردن بيش از اندازه كالا موجب ركود سرمايه كه در بعضي از مؤسسات قسمت عمده سرمايه آن را تشكيل مي دهد خواهد گرديد .

درصد قابل توجهي از درآمد ناخالص ملي هر كشور ، به صورت مواد اوليه ، محصول نيم ساخته و كالاي ساخته شده در انبارها نگهداري مي شود ، البته نقش انبار در اقتصاد كشورهاي مختلف متفاوت است . در كشورهاي پيشرفته ، انبارها حلقه هايي از زنجير توليد ، توزيع و مصرف مي باشند و بدين وسيله توليد انبوه كارخانه ها و صنايع بدست مصرف كنندگان داخلي رسيده ، يا به مراكز صادراتي منتقل مي شود . در برخي كشورها نظير ايران ، كه واردات كالاها و مواد مختلف ، درصد زيادي از نباز كشور را تشكيل مي دهد ، انبارها بطور عمده نقش واسطه را در انتقال از مبادي ورودي كشور به مناطق مختلف و سپس توزيع محلي به عهده دارند .

 

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید