پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر – طرح توجیهی راه اندازی بیزینس

<span> پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر – طرح توجیهی راه اندازی بیزینس</span>

دسته بندی: خدماتی

قیمت: 6200 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
6200 تومان – خرید

پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر

مقدمه : به دلیل استفبال روز افزون مردم جهان به رعایت موازین بهداشتی نسبت به ماالشعیر های گازدار سنتی مرسوم در کشور از تقاضای بیشتری برخورداراند.چنانکه در ایران نیز عرضه ماالشعیر های گازدار تولیدی با روش های بهداشتی مصرف دوغ سنتی را که در گذشته بازار مناسبی داشته است را توانست تحت تاثیر قرار دهد ، از همین رو طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر را در فایل ورد در کتافایل قرار داده ایم.

در این میان ماالشعیر به علت دارا بودن خواص دارویی مطلوب در ضمن داشتن ویپگیهای مناسب در طول سال های اخیر از نرخ رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است. از سوی دیگر پایین بودن هزینه های تولید این ماالشعیر و داخلی بودن کلیه مواد آن ساخت این ماالشعیر را مقرون به صرفه میکند.

ماالشعیر های استاندارد مطابق ثعریف موسسه استاندارد ماالشعیر هایی هستند که از اختلاط آب و گاز کربنیک و ترکیبلت شکر و سایر شیرین کننده ها و مواد افزودنی بدست می آیند.

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح :
با توجه به بررسی های انجام شده از محل اجرای طرح مطالعه برروی وضعیت جغرافیایی و با در نظر گرفتن موقعیت راههای منطقه این محل برای انجام طرح انتخاب شد ، علاوه بر وضعیت جغرافیایی بررسی هایی نیز بر روی وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی منطقه انجام شد .

مراحل انجام كار :

مختصری از نحوه کار شرکت :

عصاره های استفاده شده در ماءالشعیر

عصاره‏هاي شركت عبارتند از: كولا، پرتقالي، لمون لايم، ورزشي، انبه و انواع دايوت‏هاي بدون قند است كه البته تمام شركتها ايران همين انواع را ميزنند.

ماءالشعیر از چه چيزهايي درست شده است؟

آب، شكر، مواد نگهدارنده، گاز كربنيك، عصاره

تاریخچه ماءالشعیر سازی در ایران

حدود ۵۰ سال پيش اولين كارخانه ماالشعیر سازي در ايران آغاز به كار كرد در ابتدا عدم تطبيق ماالشعیر با ذائقه مردم و ماهيت و وابستگي توليد كنندگان و حكم تحريف مصرف ماالشعیر از گسترش بازار مصرف اين كالا جلوگيري كرد . جا افتادن ماالشعیر به عنوان الگوي مصرف سالها طول كشيد اما امروزه ماالشعیر يك كالاي پر مصرف مي باشد . در سال ۱۳۵۶ توليد ماالشعیر در سطح كشور حدود ۷/۱ ميليارد بود اين رقم در سال ۱۳۶۲ به ۶/۲ ميليارد بطري رسيد . و اين روند تا به امروز ادامه داشته است .

دانلود فایل ورد پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر

خب با توجه به توضیحات مختصری در که بالا دادیم حتما باید توجه داشته باشید مطالعه و بررسی تولید و بسته بندی ماءالشعیر اولین قدیم برای کارآفرینی خواهد بود پس حتما باید ابتدا طرح توجیهی را به خوبی مطالعه کنید برای دانلود فایل ورد پروژه ابتدا هزینه را پرداخت کنید و سپس آن را دریافت کنید.

برای دانلود طرح توجیهی های دیگر به صفحه زیر بروید

دانلود طرح توجیهی ورد

4/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات42
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید