مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم نرگس کرمعلی را به درس دین و زندگی علاقه مند ساخته و مسائل دینی را در او نهادینه سازم ؟

<span>مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم نرگس کرمعلی را به درس دین و زندگی علاقه مند ساخته و مسائل دینی را در او نهادینه سازم ؟</span>

دسته بندی: پروژه

قیمت: 2800 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
2800 تومان – خرید

دین در لغت به معنای جزا، اطاعت، قهر، غلبه، عادت، انقیاد، خضوع و پیروی در اصطلاح عبارت است از: « مجموعه ی عقاید، اخلاق ، قوانین ومقرراتی که برای اداره ی امور جامعه انسانی و پرورش آنها به کار گرفته می شود. » با عنایت به تعریفی که از تربیت و دین به عمل آمده می توان گفت تربیت دینی فرایندی است دو سویه میان مربی و متربی که ضمن آن مربی با بهره گیری از مجموعه ی عقاید ،قوانین و مقررات دینی تلاش می کند تا شرایطی فراهم آورد که متربی آزادانه در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای خود گام برداشته ، به سوی هدف های مطلوب رهنمون گردد. تربیت دینی، همچون سایر جنبه های تربیت مانند تربیت جسمانی ،ذهنی، اخلاقی و…فرایندی است دو سویه که باید آموخته و فرا گرفته شود ، با این تفاوت که این نوع تربیت از سایر انواع تربیت مهم تر است و باید با دقت و ظرافت خاص انجام شود .

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات33
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید