مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم با ارائه راهکار های جذاب و بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی گلستان دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های ورزشی مجتمع ترغیب نمایم ؟

<span>مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم با ارائه راهکار های جذاب و بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی گلستان دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های ورزشی مجتمع ترغیب نمایم ؟</span>

دسته بندی: پروژه

قیمت: 3600 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
3600 تومان – خرید

چکیده :

کشف استعدادها و توسعه و تجهیز سالن های ورزشی از سیاست های جدی آموزش و پرورش است.

یکی از سیاست های آموزش و پرورش توسعه تربیت بدنی و توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان با رویکرد ورزش های درون مدرسه ای است که باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شاخص های تربیت بدنی را در آموزش و پرورش ارتقاء دهیم. توسعه و تجهیز سالن های ورزشی و استفاده از دبیران متخصص، مجرب و باانگیزه از سیاست های مهم در آموزش و پرورش است و ورزش نماد سلامت و تلفیقی از ورزیدگی، روان آرام، زندگی سالم، شادابی و طراوت است. پس از کشف استعدادها باید این استعدادها را شکوفا سازند در این مراکزدانش آموزان در فضایی آرام رشد می کنند و شخصیت آنها در جریان کامل زندگی قرار می گیرد.نهادسازی و نمادسازی خوب، ورزش کردن و ورزش خوب کردن از سیاست های آموزش و پرورش است ورزش تمرین تحمل سختی ها و آرامش بخش جسم و روح است.ومهم ترین شاخصه و عنصر برای تقویت روح و آماده کردن آن برای تحصیل ورزش و بها دادن به حوزه ورزش نه در حد شعار بلکه در حد عمل است.در این میان تجربه بهترین آموزگار است و اگر از تجارب پیشکسوتان خوب استفاده شود در حوزه ورزش توفیقات بیشتری کسب خواهیم کرد.. بنده در اقدام پژوهي فوق تصميم بر اين گرفته ام كه راهكار هاي علاقه مند كردن دانش آموزان را به ورزش و تربیت بدنی مورد بررسي و تحليل قرار دهم.

 

 

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات32
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید