طرح توجیهی تولید رشته آشی و پلویی به ظرفیت ۳۶۰ تن در سال

<span>طرح توجیهی تولید رشته آشی و پلویی به ظرفیت ۳۶۰ تن در سال</span>

دسته بندی: تولیدی

قیمت: 1900 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

1900 تومان – خرید

با توجه به ورود تکنولوژیهای جدید و بهمره آن فرهنگ مرتبط با آن در اقشار مختلف جامعه غذاهای متنوعی در بین افراد رایج شده است و نوع مواد مصرفی با در نظر گرفتن دو فاکتور اساسی یعنی مطلوبیت فرهنگی و امکانات اقتصادی را در برنامه غذایی خود گنجانده اند. در این میان یکی از انواع غذاهایی که با توجه به معیارهای مورد اشاره در خور توجه واقع شده است انواع رشته های آشی و پلویی
می باشد که گذشته از ظاهر مطلوب و تطابق با تحولات فرهنگی از جنبه اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.
ماده اولیه این رشته ها ، گندم می باشد که خوراک اصلی و دائمی ما را تشکیل می دهد و این در شرایطی است که تعدادی از استانهای کشور ، رشته مورد نیاز خود را از سایر استانها تامین می کنند.لذا این امر لزوم تشکیل چنین کارخانجاتی را در مناطقی از کشور که مصرف بیشتری دارند را نشان می دهد.
روش تولید :
ابتدا آرد را به صورت خمیر درآورده که این عمل در دستگاه خمیرکن انجام می گیرد. سپس خمیر ساخته شده وارد دستگاه خمیر پهن کن می شود ، سپس خمیر پهن شده برش داده می شود و بعد از آن وارد اطاق خشک کن می شود تا عمل خشک کردن انجام بگیرد . سپس محصول آماده شده بسته بندی شده و آماده عرضه به بازار خواهد بود.
با توجه به مصرف بالای انواع رشته های خوراکی در ایران ، توجیه اقتصادی اجرای این طرح مناسب بوده ضمن اینکه با اجرای این طرح ، می توان بستر مناسبی را برای اشغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد که با توجه به ماهیت صنایع غذایی بانوان می توانند سهم بسزایی در آن داشته باشند.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید