دوره هدف گذاری جامع بر اساس آموزه های، دارن هاردی و جیم ران

<span>دوره هدف گذاری جامع بر اساس آموزه های، دارن هاردی و جیم ران</span>

دسته بندی: آموزش

قیمت: 29000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

29000 تومان – خرید

هدف گذاری بر اساس آموزه های، دارن هاردی و جیم ران

در اولین کلام بهتر است بگویم که شما جزء سه درصد از میان کسانی قرار دارید که تصمیم دارند برای سال های آینده و باقی مانده از عمر خود را هدف تعیین کرده اند و این اهداف را به صورت نوشتاری با خود دارند . قاعدتا بقیه جامعه غیر از این ۳ درصد هیچ هدف خاصی در ذهن و رویایشان ندارند و این یعنی بیشترین درصد از جمعیت دنیا هیچ هدف و برنامه ریزی ای برای آینده خود ندارند این افراد برای رسیدن به خواسته های خود هیچ تلاشی نمی کنند حال که شما اهداف خود را به صورت مکتوب و مصمم دارید باید بدانید که از میان این ۳ درصد تنها یک درصد از افراد به نوشته ها ، اهداف و برنامه ریزی خود متعهد می مانند و سایر افراد می خواهند یک شب بخوابند و در صبح موفق از خواب بیدار شوند و این اتفاق هرگز در زندگی شان رخ نخواهد داد و برای رسیدن به آمال و ارزو باید برنامه ریزی کرد و هدف داشت تا موفق شد و دوره هدف گذاری برای همین موضوع ساخته شده است.

جیم ران کیست؟

جیم ران پدر فلسف تجارت
جیم ران پدر فلسف تجارت

جیم ران پدر فلسف تجارت می نامند ، او یک کارآفرین نویسند و سنخنران انگیزشی و موفقیت در زندگی و کسب و کار است ، بسیاری از آنهای خودپرور توانسته اند با آموزش هایی که این مرد بزرگ به چهره های موفق و سرشناس در دنیا تبدیل شوند ، افرادی بزرگ که امروزه از خود ران هم محبوبیت و مقبولیت بیشتری دارند در واقع ادامه دهنده راه همین مرد بزرگ بوده اند و تکمیل کننده راه آنها افرادی مانند : «برایان تریسی»، «آنتونی رابینز»، «جک کنفیلد» و «دارن هاردی» از افراد معروفی هستند که از دل افکار و آموزه های جیم ران بیرون آمده اند به دنیا معرفی شده اند.

دارن هاردی را بیشتر بشناسید

دارن هاردی نویسنده ای اهل آمریکا و در سوابق او می توانید سخنران، مشاور و ناشر در مجله موفقیت به مدت ۸ سال بیابید ، وی از صاحبین کسب و کار و متولد فوریه سال ۱۹۷۱ میلادی در آمریکا می باشد . نویسنده کتاب اثر مرکب (که جز پر فروش ترین مجله های نیویورک‌تایمز است) در طول دوران حرفه ای خود سه شبکه تلویزیونی و هزاران برنامه تلویزیونی را ساخته است او با استفاده از مشاغلی که داشت توانست دلیل موفقیت بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان و همچنین کارآفرینان و رهبران تجارت را مانند : جک ولش، استیو وین ، استیو جابز، جف بروز، مارک زاکربرگ، الون ماسک،هاوارد شولتز و ریچارد برانسون بشناسد و به همین دلیل روش و استراتژی آنها را بیابد و الهام بگیرد و آن بین انسان های دیگر معرفی کند و چندین میلیون انسان را با این سبک ها آشنا سازد.

دارن هاردی
دارن هاردی

اما هدف ما در دوره هدف گذاری بر اساس آموزه هایی که اساتید به نام دارن هاردی و جیم ران به شما آموزش می دهند

قصد ما از ایجاد این کتاب الکترونیکی و pdf دوره هدف گذاری این است که شما را در میان آن یک درصد از افراد جامعه ببینیم ، اگر می خواهید این کار چگونه عملی خواهد شد ادامه این مقاله را بخوانید : این کار در دو مرحله صورت می گیرد که جدا از هم نیستند ، مرحله اول ما اهداف خود را کاملا اصولی و در طی ۸ روز تعیین می کنیم و این یعنی کار کردن روی خودتا تا بتوانید در این هشت روز این اهداف را به واقعیت زندگی خودتان مبدل سازید و حاصل این کار دستیابی به رویا هایتان است که طی چهار مرحله که در سه ماه یعنی ۵۲ هفته به انجام می رسد پس مرحله دوم می شود “دستیابی به رویا ها” .

“هدف گذاری یک از مهم ترین مهارت های زندگی است ” این سخن جیم ران در یکی از سخنرانی های خود است که بخشی از آن در ویدیوی زیر آمده است این کلیپ قسمتی از سمینار “بهترین سال زندگی شما” گرفته شده است.

تشریح مرحله اول در هشت روز

 اهمیت هدف‌گذاری و اصول صحیح هدف‌گذاری

روز یکم:اولین روز شما باید اصول صحیح هدفگذاری را براساس آموزش های دارن هاردی و جیم ران یاد بگیرید ، برای این کار در شما خواهید آموخت که در روز دوم و سوم چگونه اهداف خود را تعیین کنید در اصل روز اول پیش زمینه ای برای روز ۲ و ۳ می باشد و در این روز شما یک تصویر سازی ذهنی یک ساله که دوره کوتاه مدت میباشد و یک دوره ده ساله تعیین می کنید. پس آموزش هایی که در روز اول به شما داده می شود را به خوبی یاد بگیرید .

علاوه بر مواردی گفته شما در روز اول تفاوت هایی که بین هدف گذاری بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد را یاد خواهید گرفت ، یک اشتباه رایج درباره این موضوع وجود دارد که اغلب افراد در هدف گذاری کوتاه مدت و بلند مدت تفاوتی قائل نمی شوند و هردو را یکسان می بینند و این یعنی ناامیدی و عدم رسیدن به اهداف ، پس حواستان را جمع کنید چون هدف گذاری چیزی فراتر از جمع آوری و نوشتن کلی آرزو روی برگه است ، پس باید تمام اصول هدف گذاری را رعایت کنید و قوانین و قاعده های ثابت خودش را دارد.

تعیین اهداف مالی، شغلی و سبک زندگی

دومین روز : در دومین روز از شروع دوره دفترچه ای با نام دفترچه هدف‌گذاری شماره ۱ به شما خواهیم داد (موجود در دوره که پس از خرید دریافت می کنید) در مرحله هدف ما شفاف سازی است یعنی روشن کردن دقیق اهداف تان بگذارید با یک مثال توضیح دهیم : فک کنید قصد سفر دارید اولین قدم در سفر این است که کجا می خواهید بروید و بخودتان می گویید کجا برم؟ بعد برای خودتان مشخص می کنید که مقصد کجاست ، در شروع هم همین است و هدف گذاری هم با پاسخ به همین سوال شروع می شود که هدف من دقیقا چیست؟ و بر پایه همین توضیحات در دفترچه ویژن مشخص می کند که از ۱ سال تا ۱۰ سال آینده در بخش های مختلف زندگی مثل : مالی ، شغلی و سبک زندگی اهداف خود را مشخص می کنید.

تعیین اهداف تناسب اندام و سلامتی، ذهنی و روابط

سومین روز : در روزی بعدی یعنی روز سوم دومین دفترچه تمرنی خود با نام دفترچه هدف گذاری شماره دو را به شما خواهیم داد تا همانند روز قبل در ای دفترچه تصویر ذهنی (ویژن) از ۱ سال تا ۱۰ سال آینده را در قسمت تناسب اندام و سلامتی ، ذهنی و روابط طراحی می کنید . در کل در انتهای روز دوم و سوم شما اهداف خود را به صورت واضح و کامل روشن می کنید یعنی همان تعیین مقصد برای سفر آماده خواهد شد . لطفا زمان کافی را برای این کار اختصاص دهید ، زیرا اگر این مرحله را درست انجام ندهید و هدف خود را به خوبی مشخص ننمایید بقیه مراحل انجام نمی شود و انجام آنها نیز بی قاعده و بی اهمیت خواهد شد و فقط وقتتان را هدر داده اید .

نکته دیگر این است که در این روز نیازی نیست چگونگی رسیده به هدف هایتان را بررسی کنید و تعیین مقصد کافی خواهد بود.

تامین سوخت مورد نیاز برای دستیابی به اهداف

چهارمین روز : می توانیم به صراحت به شما بگوییم که وارد مهم ترین و حیاتی ترین روز شده اید ، در این روز شما باید دلیل های محکم و استواری برای اهداف پیدا کنید اهدافی که در دو روز پیش مشخص کرده بودید اینجا باید تقویت شوند و دلایل بزرگ می توانند آن را تقویت کنند . این همان چیزی است که دارن هاردی به آن لقب ” نیروی چرایی ” داده بود و همچنین جیم ران آن را “دلیل اساسی” یاد کرده بود . این روز در طول این دوره سه ماه به شما کمک خواهد کرد تا در اهمال کاری گرفتار نشوید.

همینجا باید به شما بگوییم در طول رسیدن به مقصدتان روز هایی خواهید داشت که شرایط برایتان دشوار و عرصه تنگ خواهد شد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد و اگر خوب با دلیل اساسی و نیروی چرایی خود را محکم نکرده باشید متوقف خواهید شد پس باک خود را با این نیرو ها پر کنید تا دچار مشکل کمبود سوخت در مسیر نشوید.

برای دستیابی به هدف‌تان باید به چه کسی تبدیل شوید؟

پنجمین روز : کاری که امروز در دوره هدف گذاری باید انجام دهید این است که از خودتان بپرسید “برای دستیابی به این اهداف به چه کسی باید تبدیل شوم؟ ” این موضوع مشخص می کند که برای رسیدن به اهدافتان باید خودتان را در مسیر آنها قرار دهید و با توجه به آن نیاز ها و شرایط آن خودتان را تطبیق بدهید و تبدیل شدن به انسانی که بتواند در این مسیر به سمت هدف خود قدم بردارد . دارن هاردی در این باره می گوید : «افرادی هستند که پس از انتخاب اهداف خود می گویند حال که من هدف های خود را انتخاب کرده ام چه کاری باید انجام بدهم ، این یک سوال خوب و مناسب است اما ابتدا باید به خودتان بگویید من باید به چه کس تبدیل شویم و بعد سراغ انجام کار های آن بروید .»

همینطور جیم ران نیز در این باره حرف جالی می زند :  « اگر اهداف بزرگی دارید باید به انسان بزرگی تبدیل شوید ، اگر می خواهید موفقیت به سراغتان بیاید باید آن کسی بشوید که میخواهید باشید.»

پس اگر می خواهید به مقصد خود برسید باید یک سری تغییرات در خود و زندگی تان ایجاد کنید ، برای مثال یکی از شما میخواهد که در طی این دوره سه ماهه وزن کم کند برای این کار نیاز است که عادات غذایی خود را تغییر دهید و اگر این کار را انجام ندهید هیچگاه به اهداف خود نخواهید رسید و اینجاست که می گویند از قدرت عادت ها باید استفاده کرد ، همانطور که می دانید در ابتدا این شما هستید که عادت ها را می سازید و آنها را پرورش می دهید و وارد زندگی تان می کنید ولی بعد از آن این عادت ها هستند که زندگی شما را می سازند و مدت های طولانی تر اگر درست آنها را ساخته باشید شما را به نتیجه دلخواهتان خواهند رساند البته ما در این روز به طور مفصل درباره قدرت عادت ها با شما سخن خواهیم گفت و بطور کامل آن را بررسی خواهیم کرد و به کمک آموزه های کتاب شگفت انگیز ” قدرت عادت ها ” اثر چارلز دوهیگ ، عملکرد ایجاد یک عادت را به شما خواهیم آموخت ، همچنین از طریق دفترچه بررسی عادات رفتاری یک سری عادات که اثر منفی دارند و باعث دور شدن ما از اهداف مان شده اند را می شناسیم و آنها را با عادات خوب جایگزین می کنیم.

نحوه مدیریت حرفه‌ای عادت‌ها (قسمت اول) در دوره هدف گذاری

ششمین روز : قسمت اول دفترچه ای که با نام مدیریت عادات افراد فق موفق را که به شما داده ایم دارای یک سری آموزش از دارن هاردی برای از بین بردن عادت هایی است از رسیدن شما به هدف جلوگیری می کنند یا در خلاف جهت آن هستند و با نام عادات بد از آنها یاد می کنیم . تکنیک ” قانون طلایی ” چارلز دوهیگ نیز همچنین به عنوان یکی از تکنیک های قدرتمند برای نابود سازی عادت هایی که از آنها با عنوان بد یاد کریم و جایگزین کردن آنها با عادات خوب یا همان عاداتی که خودمان برای رسیدن به هدف مان ساخته ایم نیز صحبت خواهیم کرد .تمرین هایی که در دفترچه ای که در این روز به شما داده ایم آمده است که انجام آنها کمی طولانی و زمان بر خواهد بود پس حتما برای آنها زمان مناسبی انتخاب کنید.

روز هفتم: نحوه مدیریت حرفه‌ای عادت‌ها (قسمت دوم)

روز هفتم : یک روز مانده به پایان هشت روز ابتدایی در همان دفترچه ای که با عنوان مدیریت عادات افراد موفق به شما دادیم آموزش های دارن هاردی را برای ایجاد عادت های خوب به طور دقیق بررسی می کنیم و راهکار هایی برای ثابت شدن عادت های جدید یاد می گیرید . یک جدول با نام جدول ثبت ریتم هفتگی از هاردی را معرفی میکنیم ، تکنیک ” ایجاد زنجیره ” دارن را بازگو میکنیم و همچنین نحوه کار با دومین بخش دفترچه مدیریت عادات افراد موفق را کاملا توضیح می دهیم.

طراحی چهار چالش ۹۰ روزه و نحوه مدیریت هفتگی اهداف

روز هشتم: در روز آخر یک دفترچه با نام مدیریت چالش سه ماه در اختیارتان خواهیم گذاشت در این دفترچه بر پایه تمرین و آموزش های چند روز گذشته ، یک نقشه برای رسیدن به اهداف خود طراحی می کنیم و بر پایه همین آموزشات دارن هاردی در سمینار “بهره‌وری فوق‌العاده بالا” برای داشتن بالاترین بازدهی بر هر هدف خود چهار چالش ۹۰ روزه ایجاد کنید و در روز هشتم شما نحوه ایجاد این چالش ها را خواهید آموخت و همچنین آموزش استفاده از دفترچه “مدیریت چالش‌های ۹۰ روزه” را هم یاد می گیرید.

قسمت های مختلف بسیاری از تکنیک هایی که در این دوره یعنی ” دوره جامع هدف گذاری بر اساس آموزه های، دارن هاردی و جیم ران ” گفته شد از آموزش های دارن هاردی و جیم ران هستند یعنی تقریبا ۹۰ % را می توان به این دو استاد بزرگ نسبت داد اما در واقع این دوره حاصل مطالعات بسیار و صد ها جلد کتاب و بررسی کردن سمینار های بسیار است ، ما تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین هایی از کارآمدترین تکنیک ها برای هدف گذاری را در این دوره جامع را برای تمام دوستان و کاربران عزیز تهیه کنیم تا سالی نو و زندگی ای نو را تجربه کنید و آن را با دستان خودتان بسازید.

دوره هدف گذاری بر اساس روش های جیم ران و دارن هاردی

​خب تمام موارد مورد نیاز برای این دوره را متوجه شدید و به شما گفتیم که جیم ران و دارن هاردی چه کسانی هستند و اینکه می توان دارن را ادامه دهنده راه جیم دانست و آنچه که در این دروه خواهید فهمید را هم به شما توضیح داده ایم.

4.5/5 ( 2 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

1 نظر

پاسخ دهید