دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل جرج کلایسون MP3

<span>دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل جرج کلایسون MP3</span>

دسته بندی: کلیپ انگیزشی و آموزشی

قیمت: 18500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

18500 تومان – خرید

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

اگر دوست دارید و می خواهید واقعا ثروتمند شوید حتما این کتاب را بخوانید ، کتابی واقعا شیرین و کارآمد کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل مشکلات مالی شهری به نام بابل مطرح می شود در این شهر یک مرد ثروتمند وجود دارد که به ثروتمندترین مرد بابل مشهور است.

این کتاب با مثال شهری به نام شهر بابل بصورت داستانی آموزنده نحوه ثروتمند شدن را به ما می آموزد.

  • اثر : جرج کلایسون
  • زمان : ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه
  • صدا: مهبد قناعت پیشه
  • حجم کلی : جمعا ۱۴۰ مگ
  • نوع فایل : mp3

دانلود نسخه PDF کتاب ثروتمندترین مرد بابل

داستان کلی ثرومندترین مرد بابل اثر جرج کلایسون

شاه بابل از این مرد ثروتمند درخواست می کند تا به قصر او بیاید مرد ثروتمند به قصر شاه می آید و شاه از اول او میخواهد که به مشکلات مالی مردم بابل سامان دهد و نحوه ی ثروتمند شدن را به مردم شهر آموزش دهد.

در در آموزشگاهی که توسط شاه و مرد ثروتمند تشکیل شده کنار هم جمع می شوند و از همه اقشار مردم با زندگی اجتماعی مختلف به این کلاس می آیند تا از نحوه ی ثروتمند شدن را از ثروتمندترین مرد بابل بشنوند.

کسانی که کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل گوش می دهند یاد می گیرند

  1. زمان هدر رفته برای رشد اقتصادی خود را ریکاوری و بازیابی کنند البته با استفاده اصولی قاعده مند که در کتاب ذکر می شود.
  2. به خاطر داشتن برنامه دقیق برای پرداخت بدهی و بهتر شدن وضعیت مالی در زندگی دچار اضطراب و استرس نخواهید شد و با اعتماد به نفس بالا به زندگی خواهید پرداخت.
  3. تفاوت بین مشورت خوب و بد و همچنین مشاور دانا و نادان را خواهید شناخت.
  4. آسودگی خاطر به خاطر برقراری تعادل بین پرداخت بدهی ، هزینه ها و مخارج زندگی و پس انداز کردن.
  5. نحوه شناخت همکاران مالی و اقتصادی و اخلاق آنها و نحوه برخورد با آنها.
  6. آموزش شروع درست و صحیح و معامله و سرمایه گذاری.
  7. رسیدن به استقلال مالی.
  8. چگونگی زندگی درست هم برای خودش و هم خانواده .

شیوه کسب ثروت ثروتمندترین مرد بابل

کسب و کار این مرد کتیبه نویسی بود و شرایط اقتصادی بدی را داشته است، یک زور از روز های زندگی اش به یک فرد ثروتمند کمک می کند و به پاس این کمک تصمیم می گیرد به این مرد کتیبه نویس راه های کسب ثروت را به او آموزش بدهد.

مرحله یک درمان جیب خالی

همه ما در بدترین شرایط اقتصادی و اجتماعی حداقل درآمدی داریم و اکثرا آن را برای هزینه و مخارج زندگی خرج می کنیم، درمان کیف پول خالی این به صورت می باشد که درصدی از درآمد خود را برای خودمان هزینه کنیم و در جیب خود نگه داریم تا صدای پول ها در جیبمان حال ما را خوب و انرژی را چند برابر کند.

و پس از گذشت یک سال می توانیم با پس اندازی که کردیم جایی سرمایه گذاری کنیم و از این راه به کسب درآمد بیشتر از طریق سرمایه خود بپردازیم.

اگر می خواهید در پس انداز کردن موفق شوید باید کنترل هزینه های خود را در دست بگیرید و از هزینه های غیر ضروری و نا هنجار دست بکشیم و یاد بگیریم با اندازه درآمد خودمان زندگی کنیم.

خرید ملک ، املاک و زمین بهترین نوع سرمایه گذاری (مخصوصا در ایران)

همونطور که میدونید خان ها به واسطه داشتن املاک زیاد خان بوده اند و این قضیه در طول زمان ثابت بوده است و تقریبا همه ی ما همیشه از دیگران شنیده ایم که پول پول میاره پس انداز های شما به مرور افزایش می یابد ، بهترین سرمایه گذاری خریدن زمین و ملک است.

با دیگران مشورت کنید البته نه هرکسی با افرادی مشورت کنید که متخصص و دارای تجربه باشند تا بتواند به افزایش ثروت و دارایی شما کمکی بکنند.

آینده نگری برای ثروتمند شدن

  1. به فکر آیندنه باشید باید منابع درآمدی مشخصی برای آینده بچه هایتان و میانسالی تان داشته باشید، خودتان و افراد خانواده تان را بیمه کنید .
  2. فرصت ها را غنیمت بشمارید و اگر معامله مناسبی را دیدید حتما آن را انجام دهد و از ناامیدی و افسوس های آینده جلوگیری کنید.
  3. شما بزرگترین سرمایه خودتان هستید پس روی خودتان سرمایه گذاری کنید.
  4. روی توانایی های خودتان کار کنید ، سعی کنید با تغییرات زمانه و پیشرفت های آن شما هم پیش بروید و از آن عقب نباشید ، روی فکر و عقلتان کار کنید و آن را افزایش دهید و همچنین به خودتان احترام کنید.
  5. ناکارآمدی گذشته را رها کنید ، نتیجه ای برای شما نخواهد داشت در عوض تلاش کنید تا با افراد با تجربه و دانا مشورت کنید و مهارت و توانایی خودتان را زیاد کنید.

 مراقب افراد کلک و دروغگو باشید

برای ثروتمند شدن نباید رویای یک شبه ثروتمند شدن را در سر پرورش دهید این کار می تواند وضعیت شما را بدتر و ناپایدارتر کند و شما را به سمت آدم های مکار بکشاند.

از سرمایه خود محافظت کنید و از سرمایه گذاری در جاهای ریسک بالا خود داری کنید ، اگر جایی که در آن سرمایه گذاری کرده اید سود دهی مناسبی و منطقی ای دارد این سرمایه گذاری مناسب است .

چه کسانی این کتاب صوتی را بشنوند؟

  1. دوستانی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و بدهی دارند و درآمد کمی دارند.
  2. در چند ساله گذشته نتوانسته اند پس اندازی کنند.
  3. با نحوه سرمایه گذاری آشنایی ندارند و نمی دانند پس انداز خود را کجا هزینه کنند.

دانلود بهترین کتاب صوتی در زمینه ثروت

اگر مشکلات مالی و کمبودهایی در این زمینه دارید کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل دارای راهنمایی های عملی و با ارزشی است که می تواند زندگی شما را تغییر دهد .

این کتاب، هم به لحاظ ادبی و هم به لحاظ راهنمایی‌های مالی و اقتصادی، جالب توجه است.

کتاب معروف جورج ساموئل کلاسون چه از لحاظ بار ادبی و هم به لحاظ روش ها و عملکرد های مالی و اقتصادی کتابی قابل اعتماد و جالب است.

زمانی که کتاب کلاسون منتشر شد با استقبال بی نظیری مردم در بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کارفرمایان و سرمایه‌گذاران قرار گرفت و توسط جورج در جغرافیای بزرگ و وسیعی تهیه و توزیع شد و به همین دلیل میلیون ها انسان با شخصیت ثروتمندترین مرد بابل آشنا شدن و با مطالعه ی آن از محتوای ادبی زیبای آن بهره بدند و علاوه بر آن فهمیدند که رفع کمبود های مالی و حل معضلات مربوط به آن کار سختی نیست .

 

 

 

4.3/5 ( 6 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلmp3
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلکتاب صوتی

1 نظر

پاسخ دهید