دانلود پایان نامه اموزش و پرورش

<span>دانلود پایان نامه اموزش و پرورش</span>

دسته بندی:

قیمت: 3600 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3600 تومان – خرید

مقدمه:
مدیریت نوین امروز تاکید بسیار بر رفتار مدیر دارد به گونه ای که هر اندازه مدیر رفتار خود را با زیر دستان انطباق دهد سازمانی پویاتر و موفق تر خواهد داشت. توجه به چگونگی اتخاذ سبک مدیرریت در برخورد با موقعیت های متفاوت سازمانی یکی از مهم ترین مباحث اساسی در حوزه مدیریت است. اگر سبک انتخابی مدیریت با موقعیت موجود سازگار باشد،بالاترین اثر بخشی حاصل می شود.هر سازمانی برای تحقق هدف یا اهدافی به وجود می آید  و تمامی کارکردها و وظایفی که برای نقش های مختلف در سازمان پیش بینی می شود به منظور تحقق اهداف است.مهمترین عاملی که می تواند اهداف را تضمین نماید اثر بخشی و کارایی سازمان و این اثر بخشی و کارایی به میزان زیادی در گرو اداره ی موثر سازمان به شیوه ی مناسب توسط مدیران واجد صلاحیت و شایستگی می باشد.
می توان گفت که مدیر در محیط آموزشی نقش زمامدار و فرمانده را دارد همچنان که حضرت علی ع می فرماید:«و مکان الفیم بالامر مکان من الخزر یجمعه و یفمه فاذا انقطع النظام تفرق الخزر و ذهب ثم لم یجتمع بهذا فیره ابدا»:مکان زمامدار و موقعیت فرمانده و قیام کننده به امور دین در مملکت مانند رشته ای است که کارش جمع کردن مهره هاست و انها را به هم پیوند می دهد. پس اگر رشته بگسلد مهره ها از هم جدا شده پراکنده می گردد و و هرگز همه ی آنها به تمامی جمع نخواهد شد.
توجه به نیاز ها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله وظایف مهمی است که مدیران آموزشی باید به ان توجه کنند.همان طور که می دانیم نیازهای دانش آموزان و پیشرفت انها در مقاطع مختلف تحصیلی با توجه به رشد جسمانی و اجتماعی آنها فرق می کند. بنابراین مدیران در مقاطع مختلف باید به این تفاوت ها توجه کافی داشته باشند.
در این تحقیق سعی می شود تا رابطه ی بین سبک مدیریت مدارس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار گیرد.
امیدد است بتوانیم با ارائه ی راهبردهایی در این زمینه و به کار بردن آن توسط مدیران در محیطهای آموزشی قدم های-هر چند کوچک-در جهت پیشرفت دانش آموزان برداریم.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید