دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار دکتر عبدالوند و دکتر نیکومرام

<span>دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار دکتر عبدالوند و دکتر نیکومرام</span>

دسته بندی: کتاب دانشگاهی

قیمت: 14000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
14000 تومان – خرید

دانلود پاورپوینت (PowerPoint) و pdf (پی دی اف) خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه ی دکتر عبدالوند و دکترنیکو مرام

قسمتی از خلاصه کتاب :

دانلود کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار

بازاریابی صنعتی چیست؟

بازاریابی صنعتی که به آنBusiness to Business Marketing یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود، بارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار. سازمان های صنعتی، کالاها و خدمات را به منظور تأمین  اهدافی چون تولید کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.
نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از طریق کالاها و خدماتی که بر نیازها و اهداف خرید سازمانی تکیه دارد.

بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی

وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات103 اسلاید پاورپوینت و پی دی اف
پسوند فایلppt , pdf
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلپاورپوینت ، پی دی اف

پاسخ دهید