اقدام پژوهی چگونگی تشویق دانش اموز برای شرکت در مراسم صبحگاهی

<span>اقدام پژوهی چگونگی تشویق دانش اموز برای شرکت در مراسم صبحگاهی</span>

دسته بندی:

قیمت: 3500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3500 تومان – خرید

مقدمه
مدرسه همواره برای دانش آموزان مختلف تجارب متفاوتی رارقم می زند. در بسیاری از موارد دانش آموزان از مدرسه خود به خوبی یاد می کنندو گاهی برخی حتی  حاضر به مرور تجارب خود نیستند. فراهم کردن شرایط خوشایند یکی از هنر های مدیریتی در مدرسه است بیاییم در آبادانی خانه های علم کوشا باشیم .
یکی از برنامه های کاری مدارس برنامه ریزی برای مراسم صبحگاه می باشد . مراسم صبحگاه که در مدارس  به مدت ۱۵ دقیقه قبل از شروع کلاسها در اول صبح برگزار می گردد  برنامه ریزی مراسم صبحگاه با  برخی دلایل زیر دارای اهمیت  زیادی می باشد:
الف ) کلیه دانش آموزان و کارکنان ،  در مکان حیاط آموزشگاه حضور دارند   ب) مدرسه می تواند برنامه های متنوع کوتاه داشته باشد .  ج ) مراسم صبحگاه در ایجاد نظم و انضباط موثر می باشد . چ ) در مراسم صبحگاه پیام ها و اطلاعیه های عمومی برای همه حاضران قرائت می گردد ح ) مراسم صبحگاه می تواند  در آگاهی بخشی دانش آموزان نقش داشته باشد خ ) در اجرای مراسم صبحگاه ، دانش آموزان نقش فعال دارند.
مدیران مدارس در اجرای مراسم صبحگاه می توانند از نظر و حضور ، مربی و مشاور و معاون  و تشکل های دانش آموزی  استفاده نموده و ضمن بررسی و بازبینی مراسم صبحگاه ، برنامه ها را به صورت هفتگی یا ماهانه به دانش آموزان اعلام نمایند . برنامه های مراسم صبحگاه با تدبیر و مدیریت مدیر و همکارانشان می تواند پربار  برگزار گردد. ضمنا از برنامه های خسته کننده و کسل کننده خودداری گردد.
شادی و نشاط از نیازهای روحی و روانی انسان است که در بسیاری از جنبه های زندگی موثر است . در واقع هدف آموزش و پرورش ایجاد محیطی امن و شاد است تا دانش آموزان بتوانند در آن باآسودگی خاطر عقاید خود را بیان کنند وبا یکدیگر تعامل داشته باشند تا بتوانند به رشد و شکو فایی برسند  . شادی برای انسان ضرورتی است که به زندگی او معنا و مفهوم خاص می بخشد.
شامل۳۰صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید