اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به درس ریاضی علاقه مند کنیم

<span>اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان را به درس ریاضی علاقه مند کنیم</span>

دسته بندی: دانلود اقدام پژوهی

قیمت: 8700 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
8700 تومان – خرید

چگونه دانش آموزان را به درس ریاضی علاقه مند کنیم

برای جواب سوال چگونه دانش آموزان را به درس ریاضی علاقه مند کنیم؟ می توانید بخشی از مقاله زیر را که برای شما آماده شده است را مطالعه بفرمایید .

بخشی از این فایل ورد اقدام پژوهی

مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که مبینی(۱۳۸۰) به نقل از  ریچارد کورانت، در این زمینه می‌گوید: «ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده¬ی اراده¬ی انسان و نشان دهنده¬ی سیر عقل و برهان و هم¬چنین بیان کننده¬ی میزان علاقه¬ی بشر به کمال و زیبایی است.» نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینه¬ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود( مبینی،۱۳۸۰،ص۱۵).

با توجه به مطالب یاد شده، آشکار می‌گردد که نقش و جایگاه درس ریاضی در زندگی انسان به چه میزان دارای اهمیت است. اما سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا عده¬ی کمی از دانش‌آموزان به درس ریاضی علاقه¬مند می باشند؟ چرا نتایج ارزش¬یابی درس ریاضی اغلب فراگیران رضایت بخش نمی باشد؟ چرا بعضی از دانش‌آموزان در زنگ ریاضی دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند؟ چرا بعضی از آموزگاران در تدریس این درس موفقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟

اقدام پژوهی درس ریاضی

این اقدام پژوهی بصورت فایل ورد آماده شده تا بتوانید به راحتی آن را ویرایش و تغییر دهید

موضوع اصلی و بررسی این فایل “چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز به ریاضی” می باشد که مناسب برای دبیران و معملم ها می باشد .

موضوعات قابل استفاده برای این اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مشکل ضعف درسی و افت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم را برطرف نمایم ؟

مناسب برای دوره تحصیلی ابتدایی

4.5/5 ( 2 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات31
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید