مباحثه دو استاد بزرگ دکتر وین دایر و استر هیکس از برجسته ترین و خردمندترین انسان های دنیا ویدیو با زیرنویس فارسی

<span>مباحثه دو استاد بزرگ دکتر وین دایر و استر هیکس از برجسته ترین و خردمندترین انسان های دنیا ویدیو با زیرنویس فارسی</span>

دسته بندی: آموزش

قیمت: 37000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

37000 تومان – خرید

مباحثه دو استاد بزرگ دکتر وین دایر و استر هیکس با زیرنویس فارسی

قبل از اینکه وارد توضیحات این ویدئو انگیزشی شویم این را تصور کنید که دو استاد برجسته و خردمند دنیا در حال صحبت با یکدیگرند ، تصور این موضوع خودش باعث هیجان خواهد شد ، حال اگر پای صحبت و مباحثه دو استاد بزرگ دکتر وین دایر و استر هیکس بنشینید قطعا سخنانی را خواهید شنید که قطعا در هیچ جای دنیا نمی توانید آنها را گوش کنید ، پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که در این گفتگو چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

صحبت هایی که در مصاحبه دکتر وین دایر و استر هیکس خواهید دید

در ویدیو که آماده شده و به فارسی ترجمه شده است (به صورت زیرنویس چسبیده) شما مباحثه دکتر وین دایر با استر هیکس و صحبت هایی که بین آنها رد و بدل می شود را خواهید دید در این مباحثه سوالاتی از طرف دکتر وین دایر مطرح می شود این سوالات حاصل چهل سال تحقیق و مطالعه است که در زمینه رشد شخصی و معنوی می باشد که نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی در طول این ۴۰ سال با آنها مواجه شده است و آبراهام (خرد جمعی) جواب هایی بسیار خردمندانه و برای زندگی ما مفید اند را به او می دهد که حتماً باید آنها را بشنویم و بدانیم .

خودشناسی و موفقیت امری مهم در زندگی هر شخصی است ، مشاهده این ویدیو می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد و آموزش‌های بسیار مفیدی برای شما داشته باشد ، دیدن این ویدیو را از دست ندهید.

شما می توانید دوره هدف گذاری جامع بر اساس آموزه های، دارن هاردی و جیم ران را نیز از کتافایل تهیه کنید.

نظر دکتر وین دایر در رابطه با مباحثه استر هیکس

قریب به ۳۰ سال است که از آموزش های آبراهام استفاده می کنیم و آنها را مطالعه می نمایم ، واقعا از اینکه یک فرصت پیش آمد تا با یکی از فعالان حوضه معنوی در این زمان مباحثه داشته باشیم هیجان زده شده ام . در این مباحثه موضوعاتی مطرح خواهد شد که فرصتی برای تعالی و اوج گرفتن روح شما فراهم می کند، به بلندایی که حتی نمی توانید تصور کنید. همان طور که در مقابل استر قرار گرفته بودم و به جواب های شگفت انگیز آبراهام گوش فرا می دادم، مسحور چیزهایی شده بودم که می شنیدم، همچنین تحت تاثیر انرژی پاک و خالصی بودم که آن روز عصر کل سالن را فرا گرفته بود. مثل پسر بچه ای بودم که با حیرت به ویترین آبنات فروشی خیره شده است و می تواند از هر کدام از آنها که دلش می خواهد امتحان کند. آموزه هایی که در این مباحثه مطرح می شود شما را به سطحی از آگاهی می رساند تا بتوانید آن زندگی را که می خواهید خلق کنید، زندگی سرشار از هیجان، آرامش، سعادت و تحقق آرزوها و اهداف. سال های قبل که دانشجوی دکترا بودم با حکمتی آشنا شدم که گویی خواب را از سرم پراند، این حکمت می گفت:

تو همانی می شوی که تمام روز به آن می اندیشی؛ و در این مباحثه آبراهام به من آن حکمت و حقیقت بنیادین را دوباره گوشزد کرد. به جرات می توانم بگویم این مباحثه خلاصه ای از تمام آموزه هایی است که طی سالیان سال قصد آموزش آنها را داشته ام.

درخواست وین دایر : وقتی در حال تماشای ویدئو مباحثه من هستید از شما تقاضا دارم

فلسفه ای که جان کلام من در طی ده های اخیر بوده است را به یاد داشته باشید که می گوید:

ذهنی باز بر روی همه چیز داشته باشید، اما به هیچ چیز وابسته نشوید. قانون جذب هر لحظه مشغول به کار است و باید آن را درست درک کنید و یادتان باشد که آبراهام می گوید: کائنات با چیزی که می گویی کاری ندارند، آنها تنها با حس تو و سطح ارتعاش تو کار می کنند.

وین دبلیو دایر کیست؟

وین والتر دایر به لایتن Wayne Walter Dyer متولد ۱۰ مه ۱۹۴۰ است که در تاریخ ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ میلادی در گذشته است ، وی از نویسنده کتاب‌هایی مانند :

  • خودیاری
  • سخنران انگیزشی آمریکایی
  • قلمرو اشتباهات شما

بوده است.کتاب قلمرو اشتباهات شما که در بالا معرفی شد با عنوان “چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟” در سال ۱۹۷۶ میلادی چیزی در حدود سی میلیون نسخه فروش رفت این کتاب یکی از رکورد های بالا در بالاترین فروش کتاب‌ در تاریخ را با نام خود ثبت کرده است . همچنین از وی به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده یاد می شود که مجله Watkins Magazine وی را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی نمود

4/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید