سمینار کارشناسی ارشد موضوع مطالعه روشهاي شناسايي مركز توليد هارمونيك رشته برق – قدرت

<span>سمینار کارشناسی ارشد موضوع مطالعه روشهاي شناسايي مركز توليد هارمونيك رشته برق – قدرت</span>

دسته بندی: کارشناسی ارشد

نوع فایل:پایان نامه کارشناسی ارشد

قیمت: 13600 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
13600 تومان – خرید

سمینار کارشناسی ارشد رشته برق – قدرت

مطالعه روشهاي شناسايي مركز توليد هارمونيك

چكيده:

حضور هارمونيك ها در سيستم قدرت مي تواند باعث بروز مشكلات متعددي در بهره برداري موثر از سيستم قدرت گردد. يكي از اقدامات اوليه براي مقابل با اين مشكلات ، شناسايي منبع توليد هارمونيك در سيستم مي باشد. در اين سمينار به مطالعة روش هاي شناسايي منابع توليد هارمونيك پرداخته شده است. اين مطالعه شامل بررسي روش هاي كاربردي و مفيد شناسايي منبع هارمونيكي مي باشد. لذا روش هاي گوناگوني چه در دسته بندي كلاسيك و چه در دسته بندي هوشمند در اين بررسي ، ارائه شده است.

ضمناً لازم به توضيح است كه علاوه بر ارزيابي روش هاي كلاسيك و هوشمند شناسايي منابع توليد هارمونيك در يك سيستم آلوده به هارمونيك ، يك روش مبتني بر جستجوي ابتكاري نيز بيان شده است. از جمله روش هاي كلاسيك تشخيص موقعيت منبع هارمونيكي مي توان به روش جهت توان ، روش تعاريف متفاوت از توان راكتيو و فيلتر كالمن اشاره كرد. همچنين از جمله روش هاي هوشمند مي توان به روش شناسايي محل و موقعيت منبع اختلال در سيستم بوسيلة شبكه عصبي اشاره نمود.

در اين سمينار ، ابتدا پس از بيان كليات و اهداف اين تحقيق در فصل اول ، به ارائه تعاريف و مفاهيم اوليه مربوط به هارمونيك ها و اثرات آنها در سيستم ، در فصل دوم پرداخته مي شود. پس از آن به بيان انواع و اقسام منابع توليد هارمونيك با توضيح مختصر در مورد هر يك از آنها در ف صل سوم ، مي پردازيم . در ادامه نيز در فصل چهارم ، به مطالعه روش هاي شناسايي منبع توليد هارمونيك خواهيم پرداخت.

در پايان نيز در فصل پنجم ، نتيجه گيري كلي گرفته شده از اين سمينار ارائه خواهد شد.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات95
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید