چكيده
امروز، در نقاط مختلف دنيا، افراد زيادي از اختلالات اجتماعي رنج ميبرند و بيماريهايي چون افسردگي، اضطراب، پرخاشگري همچون بيماري سرماخوردگي روز به روز شايعتر گشته، سلامت اجتماعي افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعي فرصت زندگي مفيد و سالم را از افراد گرفته و عملكردهاي رفتاري آنان را دگرگون ساخته و زندگي را چون كلافي سردرگم ساخته است و افراد معني زندگي را به درستي درك نميكنند. ازآنجا كه هر معلولي از علتي نشأت ميگيرد پس عدم سلامت اجتماعي نيز داراي علت يا عللي ميباشد و از طرفي پيشگيري از بيماري مقدم بر درمان است. نتايج اين تحقيق گوياي اين مطلب است كه:
۱- بين سن دانشآموز و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود دارد.
۲- بين شغل والدين و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود ندارد.
۳- بين تحصيلات والدين و پرخاشگري فرزندان همبستگي معنيداري وجود ندارد.
۴- همچنين بين سن والدين و پرخاشگري فرزندان، بين جمعيت خانواده و افسردگي
فرزندان و بين فقدان والدين و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود ندارد.
۵- بين موقعيت تحصيلي دانشآموز و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود دارد.
شامل۲۸صفحه
اقدام پژوهی چگونگی تقویت روابط اجتماعی دانش اموز
دسته بندی:
قیمت: 2900 تومان
قابلیت ویرایش: ندارد
تعداد نمایش: 742 نمایش
ارسال توسط: حمیدرضا اقدام
تاریخ ارسال: 27 سپتامبر 2017
به روز رسانی در: 27 سپتامبر 2017
امتیاز: 0/5 - بدون رای
کد محصول: KFP-7461-D
خرید این محصول:
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.