چکیده :
درس ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن ها می باشد . این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن هاست ، از محبوبیت کمی برخوردار است.
من در این کار پژوهشی روش هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.
از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می¬شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می¬دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می¬کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.
در نتیجه ی این عمل اقدام پژوهی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها می پردازم.
شامل۱۹صفحه
اقدام پژوهی چگونه دانش آموزم را به درس ادبیات علاقه مند کردم
دسته بندی: تاریخ و ادبیات
قیمت: 2200 تومان
قابلیت ویرایش: ندارد
تعداد نمایش: 823 نمایش
ارسال توسط: حمیدرضا اقدام
تاریخ ارسال: 3 اکتبر 2017
به روز رسانی در: 3 اکتبر 2017
امتیاز: 0/5 - بدون رای
کد محصول: KFP-7800-D
خرید این محصول:
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.