پذیرش ۲۵ هزار دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان

جذب 25 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان
به این مطلب امتیاز دهید

پذیرش ۲۵ هزار دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان

? دانشگاه فرهنگیان ۲۵ هزار دانشجو پذیرش می‌کند

?رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد ۲۵ هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری خبر داد.

متن کامل خبر :

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت با توجه به اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور برای پذیرش و جذب تعداد ۲۵ هزار نفر دانشجو در کنکور امسال ۲۵۰۰۰ نفر در این دانشگاه پذیرش خواهند شد که متعهد به خدمت در این دانشگاه خواهند بود و از طریق کنکور سراسری جذب می‌شوند.

همچنین در ادامه حسین خنیفر اظهار داشت: طی مذاکرات و مکاتبات انجام شده با سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان به استناد تبصره (۱) ماده (۲۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ب) ماده (۶۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موافقت اصولی خود را با جذب تعداد ۲۵۰۰۰ نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در نامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش آمده است: مجوز نهایی، پس از تامین اعتبار مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، استخدام و هزینه های آموزشی افراد با رعایت بند (ث) ماده (۷) قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و در چارچوب مواد (۹) و (۱۸) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، صادر خواهد شد.

خنیفر در پایان بر آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای استقبال از پذیرفته شدگان کنکور سراسری طی سال جاری در این دانشگاه، تاکید کرد.

برای دانلود مقالات مرتبط با دانشگاه فراهنگیان لینک زیر را دنبال کنید ک

دانلود فایل ورد اقدام‌پژوهی دانشگاه فرهنگیان

همچنین پیش‌تر اعلام شده بود :
? برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم

?️ قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی #وزارت_آموزش_پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم در تیرماه امسال خبر داد و با بیان اینکه سهیمه ۲۵ هزار نیروی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، گفت ۹هزار نیرو نیز از ظرفیت جدید تکمیل نشده است که به این ۲۵ هزار نفر اضافه خواهد شد و جمعا برای جذب ۳۴ هزار نیروی جدید در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد و این تعداد به نیروهای چهار ساله #دانشگاه_فرهنگیان اضافه خواهد شد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پاسخ دهید