خرید ویلا در سرخاب هشتگرد روستایی زیبا معروف به نگین تهراندشت

خرید ویلا در سرخاب
به این مطلب امتیاز دهید

خرید ویلا در سرخاب

سرخاب یک روستا از توابع ساوجبلاغ استان البرز و در نزدیکی هشتگرد و فاصله ۲۰ کیلومتری از کرج قرار گرفته است ، که امروزه مکان مناسبی برای خرید ویلا در سرخاب شده است . روستای سرخاب از دیرباز به باغ های میوه هلو ، شلیل ، آلبالو ، گیلاس ، گردو ، آلو و آلوی قرمز معروف بود و عبور رودخانه کردان از داخل این روستا به زیبایی های طبیعی و سرسبزی آن کمک کرده است ، شاید مهم ترین مزیت این منطقه فراوانی آب و بالا بودن سطح آب در نسبت به نقاط همجوار مانند : سعیدآباد ، نمکلان ، سهیلیه ، زعفرانیه و … می باشد .

قمیت ویلا در سرخاب هشتگرد

قاعدتا با وجود نوسانات بازار ارز و پایدار نبودن قیمت مصالح و افزایش تقاضای ملک ، زمین ، خانه ویلایی ، باغ و باغچه در منطقه سرخاب هشتگرد نمی توان نرخ دقیقه برای آنها مشخص نمود اما به صورت معمول و حداقل برای هر متر زمین در سرخاب باید مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و برای هر متر ویلا حداقل ۲ میلیون تومان به بالا هزینه کنید یعنی برای یک خانه ییلاقی ۵۰۰ متری شما باید یک میلیارد تومان پرداخت کنید ، البته ویژگی های مختلفی در قیمت گذاری تاثیر دارد مانند محل قرارگیری ویلا ، نوع مصالح به کار رفته در ساخت ، استخردار بودن ، محوطه کاری و درختان مثمر ، متراژ زمین ، اندازه زیر بنا ساختمان و… همه این موارد در قیمت یک ویلا تاثیر خواهند گذاشت ،.

اگر دوست دارید خرید ویلا در منطقه کردان و هشتگرد کرج را دارید حتما از املاک ما دیدن کنید مشاورین ویلا رز دارای فایلینگ کامل از ویلا در منطقه هستند و می توانند به شما به خرید ویلا کمک کنند .

چرا سرخاب به نگین تهراندشت معروف است؟

از گذشته های دور با توجه به باغات میوه موجود در سرخاب و تهراندشت به تهراندشت کرج بهشت گمشده می گویند و به سرخاب نگین تهراندشت همین موضوع به نوبه ی خود سرسبزی منطقه را می رساند ، طبیعت سرخاب همیشه زبان زد بوده و هنوز هم هست ، در هیچ جا از کرج و استان البرز مانند سرخاب و تهراندشت نخواهید یافت البته کردان هم طبیعت زیبایی دارد و به شمال کوچک کرج هم معروف است و به همین دلیل به تهراندشت کردان جنوبی گفته می شود و علت بعدی آن نیز مسیر عبوری رودخانه کردان از منطقه تهراندشت و سرخاب می باشد که باعث انتخاب این نام گشته است .

جغرافیا و آب و هوای روستای سرخاب

سرخاب از غربی در ۲۰ کیلومتری شهر کرج و از شرق در فاصله ۱۵ کیلومتری هشتگرد واقع شده و از شمال به جاده قدیم و اتوبان تهران کرج دسترسی دارد که فاصله کم باعث رفت و آمد سریع به آن شده است ، نگین تهراندشت از جنوب به روستا های آران ، زکی آباد ، لشگرآباد و چند روستا که در آنها هم خرید و فروش ویلا رایج است دسترسی دارد اما از نظر دسترسی و نزدیکی سرخاب در نقطه بهتری قرار گرفته است . فاصله تهران تا سرخاب یک مسیر ۱ ساعته ۶۰ کیلومتری خواهد بود .

موقعیت جغرافیایی روستای سرخاب
موقعیت جغرافیایی روستای سرخاب

آب و هوای سرخاب معتدل بوده و در تابستان آفتاب مناسبی دارد به همین خاطر تفریحات آبی و شنا با ساخت استخر های سرپوشیده و روباز فراهم شده و وجود استخر با وجود آب میسر خواهد بود که اگر در سرخاب ویلا بخرید جای نگرانی نیست و مشکلاتی نظیر کمبود آب نخواهید داشت و به سادگی فراهم می شود ، و در زمستان هم بر خلاف ویلاهای اطراف تهران مانند فیروزکوه ، دماوند و… زمستان سخت و سردی را تجربه نخواهید کرد و همه چیز برای خرید ویلا در سرخاب از همه لحاظ برای شما فراهم است .

خرید ویلا های استخر دار در سرخاب

همانطور که در بالا اشاره کردیم در سرخاب سطح آب های زیرزمینی بالا بود و مشکل کم آبی در اینجا بی معنی خواهد بود و همین مسئله اصلی ترین دلیل استخردار بود تمام ویلا های سرخاب است و به جرات می توان گفت تمام ویلا ها در سرخاب دارای استخر هستند و اگر قصد خرید ویلای استخردار دارید حتما ویلاهای با استخرسرپوشیده و روباز سرخاب را ببینید .

ساخت استخر تنها کاری است که شما باید انجام بدهید و نیازی نیست به فکر تامین آب آن باشید و انواع استخر ها با شکل و شمایل های زیبا و مختلف .

اگر میخواهید در زمستان و پاییز هم از استخر استفاده کنید باید یک استخر سرپوشیده داشته باشید و برای استفاده در تابستان می توانید یک پنچره شیشه ای یا درب به بیرون بازکنید که همزمان استخر روباز و سرپوشیده داشته باشید و همه چیز محیا است که شما خانه ویلایی خود را هرچه بهتر بسازید.

مزایای خرید ویلا در سرخاب

خرید ویلا در منطقه تهراندشت و سرخاب کرج مزایایی دارد که به صورت کلی آنها را در زیر آورده ایم :

  1. منطقه بکر و سرسبز
  2. وجود درختان میوه در باغات سرخاب
  3. فراوانی آب و سطح آب زیر زمینی بالا در منطقه
  4. عبور رودخانه کردان
  5. نزدیکی و دسترسی سریع به اتوبان ها و جاده ها
  6. سرعت رسیدن به ویلا از تهران ، کرج ، هشتگرد ، قزوین و شهر های همجوار
  7. وجود امکانات رفاهی مانند ، فروشگاه های زنجیره ای و…
  8. ارزش سرمایه گذاری بالا
  9. خرید و فروش آسان و سریع ملک
  10. وجود شهرک های ویلایی با نگهبانی ۲۴ ساعته
  11. ارزان بودن قیمت ها نسبت به نقاط دیگر
  12. ساخت شهرک های تهرانی و کرجی نشین
  13. خصوصی بودن اغلب شهرک های ویلایی
  14. سهولت احداث ویلا
  15. راحتی ساخت و بهره برداری از استخر های روباز و روبسته
  16. قشنگی مسیر ورودی روستا
  17. سود حاصل از خرید ویلا در سرخاب

تاریخچه سرخاب و باغ های میوه

اگر بخواهیم سرخاب را معرفی کنیم باید بگوییم سرخاب قدمتی به اندازه تاریخ و تمدن ایران مان دارد ، و چند اثر تاریخی باقی مانده مانند تپه باستانی و درختان چنار موید آن است ، همچنین اگر بخواهیم از مردم ساکن در بهشت گمشده به شما بگوییم انسان هایی با روحیه شاد و سرزنده که در زمینه های فرهنگی نیز بسیار غنی هستند از ویژگی های مردم این منطقه است ، در سال های اخیر باغ های میوه در سرخاب اغلب به در ابعاد کوچکتر تقسیم بندی شده و به سرعت در آنها ویلا ساخته می شود و همین باعث افزایش قیمت زمین ها شده است که همچنان ادامه دارد.

ساخت امکاناتی از قبیل برق ، آب و گاز و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مانند زمین چمن مصنوعی ، سالن و مراکز درمانی با هزینه اهالی بوده از دولت حمایتی دریافت نشده (طبق ادعای ویکی پدیا) ، املاک موجود در سرخاب ابا اجدادیست و مردمی بسیار سخاوتمند دارد پس اگر میخواهید ملکی بخرید تعلل نکنید !

مردم سرخاب اغلب به زبان ترکی و فارسی سخن می گویند ، سرخاب یک روستای ییلاقی در استان البرز است که از نظر کشاورزی از پرباغ ترین و پرمحصول ترین مناطق ساوجبلاغ و کرج است ، اگر از جاده قدیم و پمپ بنزین تهراندشت به سمت پایین حرکت کنید سرخاب اولین روستا خواهد بود .

ویلا رز یکی از مشاورین املاک فعال در منطقه می باشد

در صورت معامله در بنگاه ویلا رز امکان ثبت و دریافت کد رهگیری وجود دارد.

پاسخ دهید