برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم در تیرماه ۱۴۰۰

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای معلمی تیرماه 1400
به این مطلب امتیاز دهید

? برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم در تیرماه ۱۴۰۰

?️ قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی #وزارت_آموزش_پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم در تیرماه امسال خبر داد و با بیان اینکه سهیمه ۲۵ هزار نیروی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، گفت ۹هزار نیرو نیز از ظرفیت جدید تکمیل نشده است که به این ۲۵ هزار نفر اضافه خواهد شد و جمعا برای جذب ۳۴ هزار نیروی جدید در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد و این تعداد به نیروهای چهار ساله #دانشگاه_فرهنگیان اضافه خواهد شد.

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش (معلمی)

سوالات تخصصی آموزگار توانبخش استثنایی ویژه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم در تیرماه امسال خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری ایرانی و داخلی، با اشاره به ابلاغ شدن جذب نیروی انسانی و معلمان آخرین گروه بازمانده در آموزش و پرورش، اظهار کرد: طی آزمونی که برگزار شد عده‌ای قبول شدند که این افراد در مراحل گزینش قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهیمه ۲۵ هزار نیروی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، افزود: همچنین ۹ هزار نیرو نیز از ظرفیت جدید تکمیل نشده است که به این ۲۵ هزار نفر اضافه خواهد شد و جمعا برای جذب ۳۴ هزار نیروی جدید در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد و این تعداد به نیروهای چهار ساله دانشگاه فرهنگیان اضافه خواهد شد.

معاون حقوق وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال با توجه به کرونا این وزارتخانه سال سختی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: امسال به لحاظ آموزشی سال ابهام آموزشی بود که سختی‌هایی داشت که تا به حال نداشتیم و مشکلات فراوانی را برای معلمان و اولیاء وارد نمود و باید گفت معلمان ما به دنبال روش آموزش جایگزین بودند و برای دانش آموزان خود چیزی کم نگذاشتند.

احمدی لاشکی از سامانه شاد به عنوان غنیمتی بزرگ یاد کرد و گفت: در حال حاضر این سامانه دارای ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر است که بعد از اینستاگرام رتبه دوم را دارد و حتی از واتساپ نیز پیشی گرفته است.

وی در خصوص برگزاری آزمون نهایی به صورت حضوری گفت: مسئولیت این برنامه با وزارت آموزش و پرورش نیست و این وزارتخانه تنها مجری است و تصمیم برگزاری این امتحانات بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است اما آموزش و پرورش باید نظارت کافی بر معلمان و دانش آموزان و بر محل برگزاری امتحانات و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با وجود مشغله و فشارهای زیاد که در این وزارتخانه وجود دارد اما احکام جدید برای فرهنگیان زده شد و قرار بر این شد حقوق اردیبهشت با حکم سال جدید باشد که این خبر خوبی برای فرهنگیان است و مازندران نیز جزء استان‌های پیشتاز در این زمینه بوده است.

پاسخ دهید