در اين مقاله، تلاش براي بررسي قابليت كاربرد QFD بعنوان ابزار استراتژيكي تصميمگيري بعد از مرحله ساخت و ساز پروژه مسكوني براي تعيين بهترين استراتژي بازاريابي، ايجاد قياس بين عملكردهاي رقباي گوناگون و انتقال تجربه حاصل از پروژه كنون به پروژههاي بعدي صورت گرفته است. بدين منظور/ تيم QFD براي جمعآوري و تأييد توقعات شرح پروژه نمونه تشكيل شده است كه پروژه ساختماني بلند واقع در آنكارا، تركيه بوده است.
يافتههاي مورد پژوهش نشان دادند كه QFD بطور موفق آميز در پروژههاي مسكن بعنوان ابزار استراتژيكي جهت آسان كردن تصميمات بازاريابي بكار رفته است. به عنوان نتيجه بررسي وسيع مقوله و مشاهدات مورد پژوهش، مقاله به محدوديتها و نقاط ضعف در روش تحقيق QFD اشاره ميكند. واژه عوامل موفقيت مهمي براي بهبود عملكرد روش تحقيق QFD در پروژههاي راه و ساختمان توصيه شده است.
شامل۳۵صفحه
اطلاعات بیشتر ... | |
---|---|
قابلیت ویرایش | ندارد |