دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آن ها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسایل انضباطی دانشآموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتارها داشته باشند.
نظم و انضباط تعاریف متعددی دارد. عدهای كنترل رفتار فراگیرندگان و تسلط بر عوامل رفتاری آنان را انضباط می نامند، برخی معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهی در محیط مدرسه و كلاس است، به نحوی كه سبب افزایش یادگیری شود.
| اطلاعات بیشتر ... | |
|---|---|
| تعداد صفحات | 24 |
| پسوند فایل | doc |
| قابلیت ویرایش | ندارد |
| فرمت فایل | ورد |


