پروژه گزارش کار سیستم شخم زنی در رشته کشاورزی

<span>پروژه گزارش کار سیستم شخم زنی در رشته کشاورزی</span>

دسته بندی: کشاورزی

قیمت: 2000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

2000 تومان – خرید

دانلود پروژه گزارش کار سیستم شخم زنی در کشاورزی وزراعت

دورنماي بسط و گسترش دستگاه شخم زني كشاورزي دو چرخ ، ارزيابي وسير تكاملي اش به يك دستگاه تجارتي و بازرگاني ، ارائه شده است . جزئيات چهارچوب اصلي ، انتقال ، آلات و افزار متعلقه و اتصالات و سيستم هاي كنترل اين وسيله نقليه ، مورد بحث و بررسي قرار گرفته شده اند و اجراي آن نيز مورد بررسي قرار گرفته شده است . تاثيرات متقابل خاك و محصول ، در مورد سيستم هاي شخم زني ، ارائه شده است .
يك نسبت متوسط قدرت به وزن ۱۵ كيلو وات ( ۱۵ هزار واتي ) ، جهت بهره برداري مناسب ، توصيه شده است . براي ابقاء استحكام اين وسيله نقليه ، تناسب وزن نسبت به شتاب چرخهاي آن در وسايل نقليه چرخي غير قابل راندن ، نبايد متجاوز از ۲۵ : ۷۵ ، باشد . ذخيره انرژي كشت ، تا بالاي ۷۰ درصد و با از بين بردن همه موانع از محيط هاي زراعي و مقاومت در عوامل شخم زدن ، مي بايست تا بيش از ۵۰ درصد ، تقليل يابد .
تراكم قراردادي ، مقدار حجم متراكم را افزايش مي دهد و در مقايسه با عملكردهاي تراكم صفر ، استحاله را كاهش مي دهد . محصول اشكال دار بهاره در سال ۱۹۹۱ ، در يك منطقه خاك رس / منطقه محلي ، تا حدود ۷۵ درصد زير صفر ، در مقايسه با تراكم / حجم قراردادي ، وبا تعيين يك مقدار محصول گندم مشابه در زمستان ، كه در سال ۱۹۹۰ بدست آمده بود / برداشت شده بود ، افزايش نشان مي داد .

شامل۲۹صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید