سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۹ با پاسخنامه

<span>سوالات عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۹۹ با پاسخنامه</span>

دسته بندی: تامین اجتماعی

قیمت: 20000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

20000 تومان – خرید

?اصل سوالات آزمون تامین اجتماعی شهریور ۹۹ به همراه اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون ِاستخدامی تامین اجتماعی سال های ۹۳-۹۴-۹۷

دارای پاسخ تشریحی سوالات تخصصی کارشناس امور بیمه ای استخدامی تامین اجتماعی سال ۹۴

#تامین_اجتماعی

اطلاعات بیشتر درباره تامین اجتماعی

تأمین اجتماعی یک سیستم همگانی از بیمه‌های اجباری است در ایران است که در قانون کار کشور قابل صلح بین کارگر و کارفرما نمی باشد . بیمه اجتماعی از بیمه‌های بازنشستگی، بیمه‌های دولتی درمانی، بیمه‌های بیکاری و بیمه حوادث و تصادف‌ها تشکیل می‌شود ، در چند سال گذشته سازمان تامین اجتماعی از طریق برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش اقدام به جذب نیرو می کند. که این نمونه سوالات می تواند برای قبولی شما و جذبتان بسیار تاثیر گذاری باشد.

بنا بر تعریف ارائه شده از سوی اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی، تامین اجتماعی می تواند شامل برنامه های بیمه اجتماعی، برنامه های حمایت اجتماعی، برنامه های همگانی، برنامه های تعاونی، صندوق های ملی احتیاط، و سایر طرح ها از جمله رویکردهای مبتنی بر بازار گردد، که بنا بر روش یا قانون ملی، بخشی از سیستم تامین اجتماعی یک کشور را تشکیل می دهند.

دولتها تأمین اجتماعی را به این دلیل فراهم می‌کنند که بازارها در بیمه کردن بسیاری از ریسک‌های مهمِ پیشِ روی افراد، شکست خورده‌اند. بازارهای بیمه خصوصی با مشکلات کژگزینی، کژمنشی، هزینه‌های معاملاتی بالا و تأمین در برابر ریسک‌های اجتماعی روبرو هستند.

خدمات عمومی تأثیر قابل توجهی بر سطح زندگی شهروندان دارد. هزینه‌های مربوط به تأمین اجتماعی، حمایت دولت از امور بهداشتی و آموزشی شهروندان، ترکیب عمده هزینه‌های دولت رفاه در کشورهای پیشرفته را تشکیل می‌دهند.

2/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید