دانلود PDF کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون

<span>دانلود PDF کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون</span>

دسته بندی: غیره

قیمت: رایگان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
رایگان – خرید

دانلود کتاب ثروتمندترین مرد بابل

این کتاب بصورت PDF اثر جورج کلاسون است که به رایگان از کتافایل قابل دانلود می باشد ثروتمندترین مرد بابل کتابی برای موفقیت های مالی و با حالت داستانی جذاب و قوی است که خواننده را برای مطالعه بیشتر جلب می کند ، نسخه کتاب گویای این eBook هم آماده است و می توانید آن را در خودرو ، پیاده رو و رانندگی گوش کنید.

دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون

در نسخه pdf کتاب ثروتمندترین مرد بابل درباره چه چیزی می خوانید

این کتاب آموزش موفقیت های مالی و راه های رسیدن به آنها را بررسی می کند در کتاب ثروتمندترین مرد بابل شما می آموزید چگونه از ثروت خود حفاظت و برای تولید بیشتر ثروت استفاده کنید .

دانلود پی دی اف کتاب ثروتمندترین مرد بابل

این کتاب دارای راهنمایی های علمی با ارزشی است که برای حل مشکلات و معضلات پولی می تواند کمک ها نابی را به شما بکند نگارش این کتاب از لحاظ ادبی و داستانی هم قابل توجه است در پشت جلد کتاب نوشته شده است : «این کتاب پس از انتشار، مورد استقبال بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کارفرمایان و سرمایه‌گذاران قرار گرفت و توسط ایشان،در مقیاس وسیع و به تعداد زیادی توزیع شد. بدین ترتیب میلیون‌ها نفر، با شخصیت معروف “ثروتمندترین مرد بابل” آشنا شدند و از مطالعه‌ی داستان‌های زیبا و آموزنده‌ی این کتاب لذت بردند. در ضمن بسیاری از آنان دریافتند که رفع کمبودها و مشکلات مالی، کار چندان دشواری نیست.» و همین متن برای اینکه کتاب الکترونیکی را بخوانید و از مطالعه آن مطمئن شوید کافی است .

 

جورج کلاسون کیست؟

جورج ساموئل کلاسون نویسنده کتاب ثروتمندترین مرد بابل بود که در سال ۱۹۲۶ چاپ شد ، جورج دارای دو شرکت نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون که در جنگ جهانی هم تاثیر داشته و شرکت نقشه کشی آن اولین نقشه ها از ایالات متحده را نشر داده است ، کلاسون در طول زندگی خود دو بار ازدواج کرد و در کالیفرنیا در گذشت و به خاک سپرده شد.

 

 

4.7/5 ( 3 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات67
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید