اقدام پژوهی درست کردن رفتارهای پرخاشگرانه دانش اموز

<span>اقدام پژوهی درست کردن رفتارهای پرخاشگرانه دانش اموز</span>

دسته بندی:

قیمت: 2700 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

2700 تومان – خرید

چکیده
در روز اول مهر در کلاس متوجه پسری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری می کرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این کودک در این چند ساله همین رفتارها را داشته  و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است . به طوریکه بچه ها از کنار او بودن رنج می بردند ، چون از اذیت های او درامان نبودند ، به همین خاطر با او بازی نمی کردند ، او را در جمع خود راه نمی دادند ، در کنار او نمی نشستند ، در گروههای تتدریس به سختی او را قبول می کردند  ، هر گاه  جایی برای او در کلاس در نظر می گرفتم صدای اعتراض دیگران بلند می شد .
طی تحقیقات مستمر به این نتیجه رسیدم که او از کودکی از حمایت های بی رویه پدر برخوردار بوده ، پدر و مادر برای تربیت او همسو نبوده و او نیز از این رفتار سوء استفاده کرده و رفتارهای زشت و ناپسندی از خود بروز داده است . چون پرخاشگری های او بیش از حد شده بود و دیگران از دست او آرامش نداشتند به فکر افتادم تا راهی پیدا کرده که این رفتارهای زشت او را کاهش دهم .
گروهی  متشکل از مدیر ، معاونین مدرسه و معلم سال قبل او تشکیل دادم . راه حل هایی با مشورت آنها در نظر گرفته شد . از جمله :
سرپرستی گروهی کوچک ، دادن چند مسئولیت به او ، کم کردن حمایت پدر ، افزایش محبت مادر ، همکاری والدین با اولیاء مدرسه ، تذکر و توضیح عواقب کارهایش ، هم جهت بودن والدین در تربیت او و …
قرار شد این راه حل ها به کمک مدیر مجتمع و معاونین مدرسه به اجرا درآورم تا بهترین روش را ادامه داده و به نتیجه مطلوب برسیم .
به دنبال  اجرای راه حل رفتم . با اولیاء او در میان گذاشتم تا کارهای خواسته شده را انجام دهند و همکاری لازم را با اولیای مدرسه داشته باشند آنها موافقت خود را اعلام کردند . ولی این راه به زودی به نتیجه نمی رسید ، مجبور بودم چند راه دیگر را نیز انجام دهم . او را سرپرست گروهی کردیم ولی به علت آزار و اذیت گروه این راه به نتیجه نرسید . چند مسئولیت به او دادم ولی به علت ناآرام بودنش این راه هم به نتیجه نرسید .
شامل۲۹صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید