چکیده
نوشتن فرصتي براي انديشيدن ، تجسم نمودن و به خاطر آوردن است . ديدگاه مشترك درباره ي نوشتن بدين قرار مي باشد ، كه نوشتن برقراري ارتباط و انتقال اطلاعات و عقايد از طريق نظامي از نشانه هاي مكتوب است . در واقع نوشتن يك آفرينش و خلاقيت تام است كه در يك طرف آن خلق افكار و انديشه ها و در طرف ديگر نظم بخشي اين انديشه ها در قالب هاي زباني مورد نظر قرار دارد .
در اقدام پژوهی حاضر مشکلاتی که در نوشتن یک انشای مطلوب بر سر راه دانش آموزان کلاس دوپایه ی اول و دوم راهنمایی مدرسه راهنمایی کوثر شهرستان علی آباد کتول وجود داشت شناسایی گردید سپس با توصیف وضعیتی که دانش آموزان و معلم در آن قرار داشتند و گردآوری شواهد ۱ مسئله شفاف سازی شده ، با روش هایی گوناگون که با توجه به مشکلات متعدد نگارشی ، صرفی و نحوی دانش آموزان به کار گرفته شده بود تا حدود زیادی موانع برطرف و افق های جدیدی برابر چشم دانش آموزان برای نوشتن انشا باز گردید و این از بازخورد رفتار دانش آموزان و بررسی انشاهای آنان روشن گردید در نهایت یافته های زیر از این پروژه حاصل شد :
۱- انجام فعاليت هاي گروهي باعث افزايش علاقه مندي دانش آموزان به درس وايجاد رقابت سالم دربين آنها مي گردد .
شامل۱۸صفحه
اقدام پژوهی افزایش مهارت انشا نویسی
دسته بندی: نویسندگی
قیمت: 4000 تومان
قابلیت ویرایش: ندارد
تعداد نمایش: 1011 نمایش
ارسال توسط: حمیدرضا اقدام
تاریخ ارسال: 3 اکتبر 2017
به روز رسانی در: 3 اکتبر 2017
امتیاز: 0/5 - بدون رای
کد محصول: KFP-7805-D
خرید این محصول:
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.