مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف املای دانش آموزان پایه دوم آموزشگاهم را برطرف کنم
شامل ۲۸ صفحه است
مقدمه
یکی از مشکلاتی که دانشآموزان با آن مواجه میباشند ضعف املا است. اولین گام برای بر طرف کردن هر ضعفی شناخت آن میباشد. اگر معلم و مربی به موقع و دقیق مشکلات دانشآموز را تشخیص دهد میتواند سریع راه حل مناسب و منطقی را برای حل مشکل انتخاب و در جهت بهبود وضعیت آموزشی دانشآموزان اقدام نماید. مدل املانویسی که در ذیل توضیح داده میشود تا اندازهي زیادی به معلم کمک میکند تا به طور دقیق و سریع ضعف املایی دانشآموزان را تشخیص دهد و در جهت بهبود وضعیت دانشآموز اقدام كند.
هنوز هم با گذشت سالها، حتّی با تغییر کتابهای درسی، باز هم شاهد برگزاری چنین املاهایی در کلاس درس هستیم. این موضوع باعث تعجّب است که با وجود این همه تغییرات، باز هم به شکل سنّتی به دانشآموزان املا میگوییم؟ آیا واقعاً روش دیگری برای گفتن املا وجود ندارد
اطلاعات بیشتر ... | |
---|---|
تعداد صفحات | 28 |
پسوند فایل | doc |
قابلیت ویرایش | دارد |
فرمت فایل | ورد |