آموزش انجام پروژه کسری سربازی ،راه و روش و نحوه اخذ پروژه

دریافت کسری حین خدمت با انجام پروژه
به این مطلب امتیاز دهید

آموزش انجام پروژه کسری سربازی

در جامعه ای که همه تحصیل کرده ‌هستند و کمتر کسی را یافت می شود که تحصیلات دانشگاهی نداشته باشد و ممکن است برای بعضی ها این سوال پیش بیاید که چگونه می توانم با انجام پروژه کسری خدمت بیاورم؟ جواب سوال را در این مقاله پیدا خواهید کرد و فرقی ندارد در کدام ارگان باشید ، نیروی انتظامی ، ارتش ،سپاه ،وزارت دفاع و.. . خدمت سربازی یکی دیگر از دردسر ها و سختی های کشورمان ایران است برای همین ما به یکی از راه های دریافت کسری سربازی یعنی انجام پروژه می پردازیم و راه و روش دریافت ، شرایط و نحوه اخذ پروژه را به شما عزیزان آموزش می دهیم ، خب برویم سر موضوع اصلی خودمان درواقع  پروژه کسری سربازی به افرادی که در حال تحصیل هستند اجازه می دهد تا مدت زمان مشخص شده ای را دربیرون از پادگان و پایگاه‌های نظامی و در دانشگاه بگذرانند و مدت زمانی که سرباز در دانشگاه حضور می یابد و به انجام پروژه می پردازد به عنوان خدمت سربازی افراد به محسوب می شود و حتی در کارت پایان خدمت آن‌ها درج می‌شود اما نمی شود نام این عمل را کسری گذاشت و شما فقط در پادگان حضور نمی یابید و به قولی از خدمت فرار می کنند و این یکی از چند راهی است که دولت برای خروج و کسری سربازی گذاشته است که خیلی از آنها شامل اغلب مردم نمی شود.

شما می توانید از پروژه آماده ما هم استفاده کنید.

راهنمای کسر خدمت با انجام پروژه
راهنمای کسر خدمت با انجام پروژه

تمام مشکلات و دغدغه های سربازی باعث می شود شوق و ذوق شما برای دریافت کسری با انجام پروژه سربازی بیشتر شود پس با کتافایل همراه باشید تا توضیحات جامعی به شما بدهیم.

روش انجام پروژه علمی کسری سربازی

سه راه برای انجام این پروژه علمی در سربازی برای کسر خدمت وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

سازمان ارائه‌ پروژه

راحت ترین راه برای اینکه بتوانید موفق به دریفات پروژه کسری سربازی شوید مراجعه به سازمان ارائه‌دهنده پروژه می باشد ، که بعد از مراجعه شما به سازمان ارائه پروژه یک بررسی‌ ها مثلا اینکه آیا اصلا پروژه‌ای مرتبط با رشته ای که شما در آن در آن تحصیل کرده اید دارند یا نه ، حتی اگر نبود نگران نباشید قوانین این اجازه را به شما می دهند که شما به عنوان دانشجو و متقاضی عناوین خاصی را به سازمان پیشنهاد دهید. حالا باید ببینید که پیشنهاد شما تایید یا رد می شود و در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست شما و در صورتی که با پیشنهاد شما موافقت شد باید به بنیاد ملی نخبگان مراجبعه کنید  تا پرونده‌سازی‌های لازم برای پروژه کسری خدمت را شروع شود و بتوانید نفس راحت بکشید !

 انجام پایان‌نامه ارشد

همانطور که می دانید انجام پایان نامه ارشد با دردسر و سختی های فراوانی مواجه است و با توجه به این نکته که انجام پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین دکتری به تحقیق و پژوهش زیادی نیاز دارد ما می توانیم این خبر خوش را به شما بدهیم که با ارائه پژوهشی قابل قبول می توانید کسری خدمت سربازی را برای خود رقم بزنید والبته این کار به همین سادگی ها هم نخواهد بود و برای اینکه این امر محقق گردد باید هم از رزومه و صد البته پایان‌نامه‌ قوی داشته باشید. پس تمام تلاش خودتون رو برای اینکه یک پایان نامه جامع و قوی داشته باشید انجام دهید که این موضوع در خیلی از موارد می تواند به شما کمک کند و این مورد در اکثر موارد نصیب دانشجویان نخبه شده است. در بنیاد نخبگان نیروهای مسلح بعد از  ارائه پایان‌نامه و CD آن باید منتظر نتیجه داوری برای تعیین مدت کسر خدمت خود منظر بمانید و این موضوع ارتباط مستقیم  به موضوع پایان‌نامه و پژوهش انجام شده دارد .

بعد از بررسی این موارد سازمان نظامی مربوطه نظر خود را به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اعلام کند.

البته ناگفته نماند که شما حق اعتراض به نتیجه داوری برای این پروژه را هم دارید و می توانید درخواست تجدید نظر کنید ، البته اگر حوصله دوندگی ها را داشته باشید و پروژه را در وسط راه به حال خود رها نکنید که اگر این کار را انجام دهید هیچ کسری ای شامل شما نخواهد گشت .

کسری خدمت سربازی
کسری خدمت سربازی

فقط زمانی می توانید از کار خود نتیجه بگیرید که پروژه را به پایان برسانید و یا از سمت نهاد علمی ای که به آن مراجعه کرده بودید لغو شود.

معرفی بهترین مراکز دریافت پروژه کسر خدمت برای دارندگان مدارک دانشگاهی

از بهترین مکان ها برای دریافت پروژه کسر خدمت می توان موارد زیر را نام برد

  1. دانشگاه هایی مانند : دانشگاه مالک اشتر ، دانشگاه امام حسین
  2. سپاه، ناجا، ارتش
  • مراحل قدم به قدم دریافت پروژه پس از مراجعه به ارگان و نهاد مربوطه
  1.  تشخیص گرفتن پروژه نخبه ایی یا پروژه کسری خدمت
  2.  مراجعه به بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح
  3. اخذ معرفی نامه
  4. مراجعه به ارگان ها
  5. اخذ پروژه
  6. انجام نامه نگاری برای گرفتن نامه شروع پروژه
  7. انجام پروژه
  8. دفاع اولیه از پروژه در ارگان مربوطه
  9. انجام نامه نگاری برای گرفتن نامه اتمام کار
  10. گرفتن پروژه دوم و شروع پروژه از مرحله چهارم (اخذ پروژه)
  11. بعد از گرفتن اتمام کار پروژه دوم، باید زمان دفاع را از بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح بگیرید
  12. انجام دفاعیه
  13. پس از چند روز و برقراری جلسه کمیسیون ، مدت کسری مشخص خواهد شد .
  14.  ۲ روز بعد نامه مدت کسری را خواهید گرفت .
  15. یک هفته تا ۱۰ روز بعد هم در نظام وظیفه ثبت خواهد شد.
  16. پایان کار
انجام پروژه کسری خدمت سربازی
انجام پروژه کسری خدمت سربازی

مزایای انجام پروژه علمی در خدمت سربازی برای دریافت کسری

شاید کسری خدمت برای یک سرباز در میان آن همه فشار روحی و روانی و سختی ها یک پادگان نظامی شبیه یکی آرزو باشد اما اگر تحصیل کرده اید یک راه برای خارج شدن از این وضعیت وجود دارد که انجام پروژه سربازی می باشد ، و جدا از سختی هایی که در سربازی وجود دارد این کار ممکن است در آینده شغلی شما هم تاثیر بگذارد و تاثیر بعدی انجام پروژه این است که کار خدمت شما آسان تر و البته تخصصی تر می شود ، اما این کار اصلا راحت نیست به خصوص اگر این کار را برای کسری خدمت انجام دهید.

راهنمای درجات نظامیان ناجا

مدارک تحصیلی قابل قبول برای انجام پروژه

کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ( البته برای دارندگان مدرک کارشناسی تحت شرایطی خاص می توانند این کار را انجام دهند.)

نگارش پروژه برای کسر خدمت
نگارش پروژه برای کسر خدمت

اقدامات لازم برای انجام پروژه کسری خدمت سربازی

با توجه به این نکته که مقدار کسری پروژه که از سمت نهاد مربوطه به شما محول می شود و اینکه روند کار شما با روند کار شخص دیگر که پروژه را دریافت کرده متفاوت است کار کمی سخت می شود اما این تازه اول راه است و اصولا برای پروژه‌های سنگین که برای آنها کسری‌های بالای شش ماه تعیین می‌شود علاوه بر گزارش‌های سه ماهه، در پایان کار نیز، نیاز به جلسه دفاع با حضور اساتید راهنما و داوران در سازمان نخبگان نیروهای مسلح نیز می‌باشد اما این موضوع برای کسری‌های کمتر از شش ماه صادق نمی باشد و دانشجویان بعد از اتمام پروژه تنها با یک روز کوتاه حضور جلسه در دفاع و چند دقیقه حضور یک داور پایان کار خود را اعلام می کنند و کسری خدمت خود را دریافت می‌کنند.

 

 

پاسخ دهید