دانلود کتاب صوتی نامه های عاشقانه یک پیامبر + نسخه pdf

<span>دانلود کتاب صوتی نامه های عاشقانه یک پیامبر + نسخه pdf</span>

دسته بندی: دانلود کتاب صوتی

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
10000 تومان – خرید

کتاب صوتی نامه‌های عاشقانه یک پیامبر

? نویسنده: جبران خلیل جبران

فایل صوتی به همراه فایل PDF

کتابی که در کتافایل ارائه شده است یک کتاب صوتی به همراه نسخه متنی آن ارائه شده است ، آنچه در این کتاب ارائه شده است در واقع حاصل تمام نامه‌هایی است که جبران خلیل جبران بین سالهای ۱۹۰۸ تا ۱۹۲۴ برای «ماری هسکل» که معشوقه‌اش بود نوشته است و حال شما با صدایی رسا و شنیدنی این داستان زیبا و شنیدنی را خواهید شنید . این کتاب به خواست جبران چند سال بعد از نوشتن، منتشر شد ، پس از انتشار و عمومی شدن این نامه‌های عاشقانه پائولو کوئلیو نویسنده معروف اهل کشور برزیل که تحت تاثیر شخصیت جبران قرار گرفت و درصدد جمع آوری ، گردآوری و بازنویسی تمام نامه‌ها کرد.

کتاب صوتی و پی دی اف نامه‌های عاشقانه یک پیامبر سه شخصیت اصلی دارد

  • خلیل جبران (عاشق)
  • ماری هسکل دوست و معشوقه‌ی جبران
  • ماریانا جبران (خواهر جبران)

جبران با زبانی لطیف و عرفانی همانند شاعران و نویسندگان در طول چند سال از عمر خویش برای ماری هسکل که معشوقه‌اش بود و خواهرش ماریانا نامه می‌نوشت. او در این نامه‌ها از درونی‌ترین افکار خود مثل دوری، عشق، دلتنگی و تنهایی برای ماری می‌گوید و پاسخ نامه‌های ماری هسکل و ماریانا به جبران هم در این کتاب را نیز خواهید شنید. داستان دوستی جبران و ماری از زبان هم برای دیگری در قالب نامه این اثر را شبیه مستند کرده است. جبران خلیل جبران در این نامه‌ها به شکل تکه‌تکه برای مخاطب روایتی جذاب و زیبا را بر اساس واقعیت بازگو می‌کند و شنونده‌ی کتاب در فضایی عارفانه و احساسی قرار می‌گیرد.

همه آنچه که ما در این کتاب صوتی می‌شنویم حاصل دوری و جدایی است که باعث شده تا این عاشق دست به قلم شود و این اثر را رقم بزند .

نامه‌های جبران حس‌های واقعی و پاک را به شما نشان خواهد داد که همگی در نامه‌های او ثبت شده‌اند که امروز برای ما خواندنی و جالب شده‌اند شاید جبران هیچوقت به این فکر نمی‌کرد که ما یک روز تمام نامه‌هایش را بخوانیم و کل دنیا از آن با خبر می‌شود. این نامه نوشتن برای معشوق و ابراز عشق و جدایی از گذشته‌های دور در میان ما انسان‌ها وجود داشته و دارد و همواره جزء بهترین لحظات زندگی انسان‌ها بوده است و در شعر و ادبیات هم سابقه‌ای طولانی‌ای دارد و شاید باعث ایجاد شعر و ادبیات بوده باشد.

مقایسه نامه‌های عاشقانه یک پیامبر با نمونه‌های ماندگار دیگر

از نمونه‌های ماندگار که بسیار به کتاب صوتی نامه‌های عاشقانه یک پیامبر شبیه است می‌توان به :

  • توصیفات ناب «احمد شاملو» برای همسرش «آیدا»
  • نامه‌های «فرانتس کافکا» به نامزدش «فلیسه»
  • نامه‌های عاشقانه «جلال آل احمد» و «سیمین دانشور»

اشاره نمود .

بخشی گزیده از کتاب

ولی ماری، مردم خیلی کم مایه هستند؛ روح آنها کم مایه است و همین طور حرف‌هایی که می‌زنند. زندگی بزرگ است و انسان بسیار کوچک. و بین زندگی و انسان یک دنیا فاصله است. نمی‌توان این فاصله را بدون پیچ و خم دادن به روح و پیچ و تاب خوردن پر کرد. آیا بند باز بودن برای هنرمند نیز سودمند است؟

بخشی از کتاب نامه های عاشقانه یک پیامبر
بخشی از کتاب نامه های عاشقانه یک پیامبر

 

شما می‌توانید همین الان این کتاب صوتی را به همراه نسخه پی دی اف از کتافایل تهیه کنید و برای همیشه این کتاب در دسترسی شما خواهد بود.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات95
پسوند فایلpdf & MP3
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید