کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان

<span itemprop="name">کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان</span>

دسته بندی:

نوع فایل:

قیمت: 8000 تومان

تعداد صفحات: 43

پسوند فایل: doc

قابلیت ویرایش: دارد

فرمت فایل: ورد

تعداد نمایش: 1209 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

به روز رسانی در: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

8000 تومان – خرید

چکیده

از آنجایی که دانش و تکنولوژی با سرعت رشد داشته، آموزش و پرورش این عصر نمی تواند نسبت به این تحولات بی تفاوت بوده و برنامه ریزی و استراتژی مدونی نداشته باشد.اهمیت این مسئله زمانی مشخص می شود که به سخن مقام معظم رهبری پیرامون زمینه های تحول بنیادین در آموزش و پرورش توجه شود که ایشان بیان فرمودند که برای ایجاد تحول با تکیه بر هویت دینی و ملی و با استفاده از نیروهای فکری و کارآمد و زبده نظام تعلیم و تربیت را تدوین نمود و بر مبنای آن تغییر داد.بنابراین تحول در آموزش و پرورش با تکیه بر نوآوری و مشارکت و رقابت و کاربردی کردن آموزش و تامین نیازهای جدید ملی و استفاده از دستاوردهای جهانی استوار می باشد. از آنجایی که یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش توجه به معلم و ایجاد فضای مناسب برای آن می باشد، ضروری است تحول از معلمین آغاز شود و معلمین به عنوان سیاست گذاران آموزش و پرورش با شناخت و درک صحیح از مراحل رشد ،توانمندی ها و ضعف ها، تفاوتهای فردی ،نیازها و خواسته های دانش آموزان در رفتار آنان تغییر ایجاد کنند.اما این تغییر زمانی به خوبی انجام می شودکه معلم خود به خوبی تربیت یافته باشد.دراین پروژه سعی شده با بررسی سیر تعلیم وتربیت خودوبیان مسائلی ازدانشگاه فرهنگیان.اقدام به بیان برنامه هاوایده های  برای اینده کاری خود مطرح نمایم.

فهرست

  1. فصل اول
    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. ۱
    • تاریخچه اموزش وپرورش…………………………………………………………………………………… ۲
    • خاطرات دوران تحصیل……………………………………………………………………………………. ۳
    • انتخاب حرفه معلمی………………………………………………………………………………………… ۵
    • تجارب معلمی کردن دیگران………………………………………………………………………………… ۶
  2. فصل دوم
    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. ۸
    • دانشگاه فرهنگیان………………………………………………………………………………………….. ۹
    • محاسن ومعایب……………………………………………………………………………………………… ۹
    • تجارب زیستی………………………………………………………………………………………………. ۱۰
    • سطح علمی…………………………………………………………………………………………………. ۱۱
    • تجارب کارورزی……………………………………………………………………………………………. ۱۲
  3. فصل سوم
    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. ۱۴
    • دیدگاه نسبت به اموزش…………………………………………………………………………………… ۱۵
    • اصول معلمی………………………………………………………………………………………………… ۱۶
    • ساختارارزشیابی……………………………………………………………………………………………. ۱۷
    • ویژگی معلم خوب…………………………………………………………………………………………… ۱۹
    • روش های تدریس…………………………………………………………………………………………. ۲۱
    • خلاقیت…………………………………………………………………………………………………….. ۲۳
    • ابزارهاوامکانات مدارس…………………………………………………………………………………….. ۲۴
    • شخصیت معلم وتدریس……………………………………………………………………………………… ۲۵
  4. فصل چهارم
    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. ۲۶
    • اینده معلمی کردن خود……………………………………………………………………………………… ۲۷
    • توسعه حرفه معلمی…………………………………………………………………………………………. ۲۸
    • یادگیری مادم العمر…………………………………………………………………………………………. ۲۹
  5. فصل پنجم
    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
    • خلاصه مطالب……………………………………………………………………………………………… ۳۲
    • یافته ها……………………………………………………………………………………………………… ۳۳
    • پیشنهادات………………………………………………………………………………………………….. ۳۴
    • محدودیت ها………………………………………………………………………………………………… ۳۵

 

 

منابع ……………………………………………………………………………………………………………………. ۳۶

 

پاسخ دهید