چگونه توانستم دانش اموز پایه ششم را در درس املا تقویت کنم

<span>چگونه توانستم دانش اموز پایه ششم را در درس املا تقویت کنم</span>

دسته بندی: علوم تربیتی

نوع فایل:پروژه

قیمت: 3000 تومان

تعداد صفحات: 30

پسوند فایل: doc

قابلیت ویرایش: دارد

فرمت فایل: ورد

تعداد نمایش: 1037 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 اکتبر 2017

به روز رسانی در: 17 اکتبر 2019

امتیاز: 0/5 - بدون رای

کد محصول: KFP-13032-D

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3000 تومان – خرید

دانلود تحقیق چگونه توانستم سبحان (اسم مستعار) دانش اموز پایه ششم را در درس املا تقویت کنم

شامل ۳۰ صفحه

چکیده:

یکی ازمهمترین مشکلات دانش آموزان در مدرسه، ضعف در خواندن و نوشتن است. املاء نوعی نوشتن است. در رابطه با موضوع املا، تاکنون پژوهش‌های فراوانی صورت گرفته‌است که در مجلّات و کتب گوناگون به چاپ رسیده‌است. در همه‌ی آنها به این نکته اشاره‌ شده‌است که درس املا نیاز به بازنگری و توجّهی جدّی از سوی معلّمان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت دارد. چرا که تمام نگارندگان مقاله‌ها از افت تحصیلی دانش‌آموزانشان در این درس شکایت داشتند و راه‌حل‌های که برای برطرف شدن مشکل خود ارائه کرده‌بودند در جهت شکستن هنجار سنتّی درس املا بوده‌است و در پایان به تغییرات شگرفی در نگرش و بازخورد دانش‌آموزان دست یافته‌بودند. اینجانب بهاره فرشادپور در این تحقیق برای رفع مشکل املای دانش آموزی به نام سبحان سعی کردم راهکارهایی پیدا کنم و او را در درس املاء تقویت کنم.

برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و معاون مدرسه  جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله  اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای تقویت حافظ دیداری، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری بود که سبحان در آنها ضعف داشت.

0/5 ( 0 نظر )

پاسخ دهید