چگونه اکسل را بیاموزیم ؟ – آموزش Excel 2000

<span>چگونه اکسل را بیاموزیم ؟ – آموزش Excel 2000</span>

دسته بندی: آموزش

نوع فایل:اکسل آموزش

قیمت: رایگان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
رایگان – خرید

آموزش Excel 2000

Excel 2000 يك نرم افزار صفحه گسترده قوي است و به عنوان يكي از قويترين صفحه گسترده ها انتخاب شده است . ، ویدیو آموزش اکسل ، برای آشنایی بیشتر با اکسل مطلب زیر را بخوانید ؟

اکسل چیست ؟

قابلیت های اکسل Excel

۱٫  خودكار كردن سيستم هاي مالي

۲٫  كنترل موجودي انبارها

۳٫  محاسبه ميزان سود و ميانگين كالاهاي فروخته شده

۴٫  درصد افزايش يا كاهش سود

Excel اين امكانات را در كمترين زمان ممكن در اختيار ما قرار مي دهد .

اكسل  ۲۰۰۰ آخرين نسخه از معروفترين برنامه صفحه گسترده در دنيا ميباشد و پيش از آخرين نسخه اكسل داراي ويژگيها ، توابع و خصايص جديد مي باشد و بدين دليل است كه شمارة ويرايش جديدي  را به عنوان Excel 2000 با خود دارد .

عمليات زيادي را ميتوانيد در اكسل ۲۰۰۰ انجام دهيد . اين برنامه از قدرت بسيار بالايي برخوردار است . اكسل بيش از يك برنامه محاسباتي ساده ميباشد كه فقط براي جمع ارقام استفاده شود . ميتوانيد عمليات پيچيده اي مانند كار باداده ها، استفاده از توابع ،‌مرتب سازي داده ها و حتي وارد نمودن ارقام براي كسب يك هدف از قبل تعيين شده را انجام دهيد . همچنين مي توانيد ارائه داده ها را مجدداً  مرتب سازيد . اطلاعات را از برنامه هاي ديگر وارد نمائيد يا آنها را به برنامه هاي ديگر وارد كنيد و يافايل ها را به صفحات يك سايت وب ارسال نمائيد .

اكسل بسياري از كارهاي كسل كننده ، وقت گير و مشكل را خودكار سازي مي كند .

با اعمال هرگونه تغيير برروي داده ها اكسل نتايج را به صورت خودكار مجدداً محاسبه مي كند . جمع محاسبات در يك محدوده كار برگ را ميتوان در محدودة ديگري از كاربرگ استفاده نمود و تغييرات اعمال شده در يك قسمت در محاسبه مجدد در قسمتهاي ديگر نيز به كارگرفته مي شوند .

ميتوانيد با چندين كاربرگ كار كنيد محتويات آنها را جدا نگه داريد يا اينكه آنها را به يكديگر مرتبط سازيد و داده ها را از يك كاربرگ به ديگري انتقال دهيد . ميتوانيد به طور همزمان بيش از  يك كاربرگ بازداشته باشيد و با كليك ماوس بين آنها حركت كنيد و ميتوانيد طبق نظرخود اكسل را سفارشي سازي نمائيد و جهت توسعه قدرت اكسل برنامه هايي را در ويژوال بيسيك بنويسيد . 

5/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات35
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید