پایان نامه نقش معلم در آموزش و پرورش

<span>پایان نامه نقش معلم در آموزش و پرورش</span>

دسته بندی:

نوع فایل:پایان نامه

قیمت: 18500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
18500 تومان – خرید

دانلود پایان نامه ورد با موضوع نقش معلم در آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان)

پایان نامه تقش معلم در آموزش و پرورش با فرمت ورد در کتافایل آماده شده است ، این فایل دارای ۱۱۸ صفحه فایل ورد است که می توانید آن را ویرایش کنید و یا در خواست چاپ این پایان نامه دانشجویی را بدهید ، امکان ویرایش پایان نامه قبل از چاپ وجود دارد ، و پس از تایید پرداخت شما فایل برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید آن درخواست بخش‌هایی که می‌خواهید این پایان نامه با عنوان نقش معلم در مدارس ویرایش شود را بدهید . در ادامه بخشی از مقدمه این پایان نامه را می‌توانید بخوانید :

مقدمه: نقش معلم امروزه در آموزش و پرورش با نقش او در گذشته تفاوت چشمگیری دارد این تفاوت به خاطر آن است که هدف های آموزشی امروزه با گذشته متفاوت است. امروزه هدف آموزش تنها ازبر کردن مطالب و بازگو کردن آنها نیست بلکه تمام جنبه های شخصیت دانش آموز مورد نظر است. در هر نظام آموزشی از میان همه عناصر آن معلمان نقش مهم تری را ایفا می کنند چرا که آنان مهمترین عامل اثر بخشی نظام آموزشی و پرورش هستند.

معلمان می توانند با بکار گیری شیوه ها و الگو های مناسب تدریس برخوردهای مناسب و برقراری رابطه صحیح انسان با فراگیران زمینه رشد فکری، اجتماعی، عاطفی، اخلاقی و خلاقیت آنها را فراهم نمایند. از سوی دیگر در کلاس درس موقعیت ها و مسائلی برای معلمان پیش می آید که اگر معلمان تبحر و مدیریت لازم را نداشته باشند با اتخاذ تصمیمات غلط مواجه شده و مشکلات و نتایج نامطلوبی را بوجود می آورند.

امروزه در آموزش و پرورش به دانش آموزان توجه خاصی مبذول می گردد. معلمان بعنوان بهترین عامل اثر بخشی نظام آموزش و پرورش درصددند تا یادگیری دانش آموزان را بهبود بخشند برای این کار معلمان باید به فنون مدیریت کلاس و مهارتهای معلمی مجهز باشند. آنها باید برای کلاس خود به خوبی برنامه ریزی نمایند و برای رسیدن به تمامی اهداف، کلاس خود را بطور مطلوب اداره کنند. روی تمام مسائل کلاس دقت و نظارت داشته باشند و به تمام جنبه های روانی و اجتماعی فراگیران توجه نموده و به شخصیت آنها احترام بگذارند. معلمان با نوشتن طرح درس مناسب برای تمام ساعات کلاس خود برنامه دارند و در شیوه تدریس خود از الگوهای فعال یا شیوه های تلفیقی بهره می گیرند.

شامل۱۱۸صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات118
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد

پاسخ دهید