پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال

<span>پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال</span>

دسته بندی: روانشناسی

قیمت: 6700 تومان

قابلیت ویرایش: ندارد

تعداد نمایش: 742 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2017

به روز رسانی در: 17 اکتبر 2019

امتیاز: 0/5 - بدون رای

کد محصول: KFP-42466-D

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

6700 تومان – خرید

تعریف تبلیغ

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود.

تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.

تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید  می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.

0/5 ( 0 نظر )

پاسخ دهید