نتيجه گيــــري
با توجه به ميانگين هاي بدست آمده ارضاي نيازهاي فيزيولوژيك احترام ، ايمني ، تعلق در بين دانش آموزان مدارس عادي و شبانه روزي تفاوت چنداني ندارد و تفاوت مربوط به نياز خودشكوفايي در مدارس عادي و شبانه روزي ميباشد و چنين نتيجه گيري مي شود كه در مجموع نياز به خودشكوفايي در مدارس عادي به مراتب بيشتر از مدارس شبانه روزي برطرف مي شود .
با توجه به ميانگين هاي بدست آمده در مورد نيازهاي احترام ، ايمني ، تعلق ، احترام ، خودشكوفايي بين دانش آموزان دختر و پسر تفاوتي وجود ندارد .
با توجه به جداول شماره ۶ ـ ۱ و ۶ ـ ۲ از فصل چهارم نتايج زير بدست مي آيد .
در رابطه بين بهداشت رواني و نياز احترام در دو گروه دختر و پسر مي توان چنين نتيجه گيري كرد كه نياز احترام در بين گروه دختران بيشتر از پسران ارضاء شده و همبستگي بالاتري را نشان مي دهد . در رابطه بين نياز فيزيولوژيك و بهداشت رواني در بين دو گروه دختر و پسر چنين نتيجه گيري مي شود همبستگي ارضاي نيازهاي فيزيولوژيك و بهداشت رواني در گروه دختران بيشتر است . در رابطه نياز به ايمني و بهداشت رواني در بين دو گروه دختر و پسر همبستگي بين اين نياز و بهداشت رواني در گروه دختران نسبت به پسران بيشتر است
اطلاعات بیشتر ... | |
---|---|
تعداد صفحات | 93 |
پسوند فایل | doc |
قابلیت ویرایش | ندارد |
فرمت فایل | ورد |